Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 94

Onderwerp: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

  1. #41
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Mijn MMI laten updaten bij de dealer om VIM mogelijk te maken. Vanaf die tijd Google Earth kwijt en Google Maps overlay voor terug gekregen! Stuk minder mooi en benaming “Earth” in MMI verdwenen en “Satelliet” voor terug gekregen, zoals @Leon eerder al meldde.
    Ik zeg niet dat ik jullie niet geloof hoor. Ik zeg alleen dat ze ook geleverd worden met Google Earth, meer niet. En dan ging het met name om de E-tron.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  2. #42

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Mijn MMI laten updaten bij de dealer om VIM mogelijk te maken. Vanaf die tijd Google Earth kwijt en Google Maps overlay voor terug gekregen! Stuk minder mooi en benaming “Earth” in MMI verdwenen en “Satelliet” voor terug gekregen, zoals @Leon eerder al meldde.
    Wanneer heb je die update gedaan? In je instellingen kun je nu ook nergens meer Google Earth opnieuw selecteren?

  3. #43
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Wanneer heb je die update gedaan? In je instellingen kun je nu ook nergens meer Google Earth opnieuw selecteren?
    Wanneer gedaan, pffff daar vraag je me wat, vorig jaar ergens! (Check: eerste week van augustus.) Gedaan omdat op mijn toenmalige sw stand geen VIM mogelijk was en op de huidige wel, iets waar mijn dochter gek op is.

    Earth valt nog wel te selecteren op de kaartinstellingen van de VC, maar overlay wordt gewoon “Maps”, net zoals op het grote navischerm!
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    57
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    het grote nadeel van deze werkwijze is dat je steeds je hotspot op moet zetten op je telefoon, en dat kan alleen als je stil staat van onze duitse vrienden. Ongeveer net zo handig als android auto met een kabeltje.

  5. #45

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    @adirem De methode in post 12 en 13 in dit topic?


  6. #46
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Vandaag nog bevestigd gekregen dat Google Earth ook na 2021 blijft werken voor >2018 auto's, als men maar gewoon het abonnement verlengd. Wil je niet verlengen, dan is de oplossing eerder in dit topic een optie, maar dan verlies je wel Audi Connect features (welke ik toch wel handig vind, daar ik de Audi miep op volume 100 het bericht kan laten oplezen dat Ajax tegen Getafe heeft verloren eindeloos kan herhalen en mijn glimlach nog groter wordt). Het zijn de kleine dingen die iets groot kunnen maken.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  7. #47

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Wanneer gedaan, pffff daar vraag je me wat, vorig jaar ergens! (Check: eerste week van augustus.) Gedaan omdat op mijn toenmalige sw stand geen VIM mogelijk was en op de huidige wel, iets waar mijn dochter gek op is.

    Earth valt nog wel te selecteren op de kaartinstellingen van de VC, maar overlay wordt gewoon “Maps”, net zoals op het grote navischerm!
    Wat zei de dealer daarover dan dat je dat na je update kwijt was? Er zijn fixes (lees: updates) voor bepaalde systemen die problemen hebben met Google Earth, maar ik heb geen idee of dat ook voor jouw systeem geldt aangezien jouw update nog redelijk recent was.

  8. Ad
  9. #48
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Wat zei de dealer daarover dan dat je dat na je update kwijt was? Er zijn fixes (lees: updates) voor bepaalde systemen die problemen hebben met Google Earth, maar ik heb geen idee of dat ook voor jouw systeem geldt aangezien jouw update nog redelijk recent was.
    (Voor de duidelijkheid, ik heb aangedrongen op de update, dit initiatief was niet vd dealer obv mijn VIN of zo, ik “had gehoord” dat na deze update dit wel mogelijk was in een 2018 model.)
    Ik heb het Google Earth verhaal nog eens aangekaart na de update en toen is dat gecheckt bij Pon, maar die hadden geen idee hoe dit kon?! Net als dat ik nu trillende/dansende lettertjes (de kleine tekst bovenin het scherm op ingezoomde foto!) bovenin het scherm heb. Ik heb geen idee hoe ik hier een (iPhone) filmpje kan posten anders had ik dat even gedaan!
    Voorheen had ik ook geen rare blauwe “horizon” als er wat verder uitgezoomd wordt.

    Wat voor info heb je nodig om te weten of er een update beschikbaar is? Volgens mij had ik sw 1117 en nu 1329?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Wat zei de dealer daarover dan dat je dat na je update kwijt was?.
    Die wist geen verschil tussen de “Earth” en “Maps”, maar vond wel de lay-out “minder mooi”.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  10. #49
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    (Voor de duidelijkheid, ik heb aangedrongen op de update, dit initiatief was niet vd dealer obv mijn VIN of zo, ik “had gehoord” dat na deze update dit wel mogelijk was in een 2018 model.)
    Ik heb het Google Earth verhaal nog eens aangekaart na de update en toen is dat gecheckt bij Pon, maar die hadden geen idee hoe dit kon?! Net als dat ik nu trillende/dansende lettertjes (de kleine tekst bovenin het scherm op ingezoomde foto!) bovenin het scherm heb. Ik heb geen idee hoe ik hier een (iPhone) filmpje kan posten anders had ik dat even gedaan!
    Voorheen had ik ook geen rare blauwe “horizon” als er wat verder uitgezoomd wordt.

    Wat voor info heb je nodig om te weten of er een update beschikbaar is? Volgens mij had ik sw 1117 en nu 1329?!



    Die wist geen verschil tussen de “Earth” en “Maps”, maar vond wel de lay-out “minder mooi”.
    Dat is Google Earth wat je laat zien op de plaatjes. Al geef ik toe dat ik het ook allemaal maar tegen vind vallen. Ook in mijn VC.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  11. #50
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Dat is Google Earth wat je laat zien op de plaatjes.
    Nope. Maps met “satelite-view”.
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  12. #51
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Nope. Maps met “satelite-view”.
    Hmm, die view heb ik namelijk ook en dat komt dan door de nieuwe map update, want mijn versie is nog steeds 1117 namelijk. Nu vraag ik mij eigenlijk af wat het verschil is tussen Google Earth en maps met satellite view. Want ik ken eigenlijk alleen de maps view dan schijnbaar :/
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  13. #52
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Dit was het voorheen, geen blauwe horizon en ook een andere tekst bovenin, maar zou door jaartal kunnen komen?! Het lijkt op deze foto’s minimaal, maar de beleving is heel anders, ook de scherpte en dergelijke.
    Danst bij jouw ook de tekst bovenin je kaart, in de VC?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  14. #53
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Dit was het voorheen, geen blauwe horizon en ook een andere tekst bovenin, maar zou door jaartal kunnen komen?! Het lijkt op deze foto’s minimaal, maar de beleving is heel anders, ook de scherpte en dergelijke.
    Danst bij jouw ook de tekst bovenin je kaart, in de VC?
    Ga ik even nachecken als ik in de auto ben. Je hoort van me
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    57
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    @adirem De methode in post 12 en 13 in dit topic?
    Ik heb een andere oplossing gevonden: de app Macrodroid die met de hotspot opzet zodra de telefoon wordt aangesloten in de auto.
    Werkt prima!

  16. #55
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Dit was het voorheen, geen blauwe horizon en ook een andere tekst bovenin, maar zou door jaartal kunnen komen?! Het lijkt op deze foto’s minimaal, maar de beleving is heel anders, ook de scherpte en dergelijke.
    Danst bij jouw ook de tekst bovenin je kaart, in de VC?
    Ik heb geen blauwe horizon in mijn scherm alsmede in mijn VC. Dus ik kan er vanuit gaan dat ik dan Google Earth heb? Want qua kaart zie ik eigenlijk geen verschil met de Maps + satellite view.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adirem Bekijk Berichten
    Ik heb een andere oplossing gevonden: de app Macrodroid die met de hotspot opzet zodra de telefoon wordt aangesloten in de auto.
    Werkt prima!
    Dat is voor Android neem ik aan? Wat doet het precies dan?
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  17. #56
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Even dit oude topic afstoffen....

    Heeft iemand nog laatste informatie omtrent het niet meer kunnen gebruiken van Google Earth view in alle Audi's die tot bouwjaar 2018 zijn gebouwd.
    Ik hoorde gisteren via via dat deze dienst toch per 1-1-2021 zou gaan stoppen??
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  18. #57

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6 Black Panther Bekijk Berichten
    Even dit oude topic afstoffen....

    Heeft iemand nog laatste informatie omtrent het niet meer kunnen gebruiken van Google Earth view in alle Audi's die tot bouwjaar 2018 zijn gebouwd.
    Ik hoorde gisteren via via dat deze dienst toch per 1-1-2021 zou gaan stoppen??
    misschien even bij vagcoding.nl vragen? Hebben zij een idee?

  19. #58
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    misschien even bij vagcoding.nl vragen? Hebben zij een idee?
    Hij is er 1 van.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #59
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Ga ik even nachecken als ik in de auto ben. Je hoort van me
    Kun je mij een mailtje sturen met je huidige softwareversie?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  21. #60
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    misschien even bij vagcoding.nl vragen? Hebben zij een idee?
    Ja is goed zal mezelf even bellen

    Nee ff zonder gekheid is er al iemand die hier meer over gehoord heeft?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •