Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Navigatie update MMI basic, 2021 is nergens te verkrijgen en ook niet eigenhandig up te daten

  1. #1

    Standaard Navigatie update MMI basic, 2021 is nergens te verkrijgen en ook niet eigenhandig up te daten

    Dag beste mensen,

    Ik heb een B9 avant uit 2018 en op zoek naar een navigatieupdate voor 2021. Ten eerste is deze nergens te verkrijgen. Ten tweede, mocht deze beschikbaar zijn, dan kan dit schijnbaar alleen via de dealer. (de mijne kan niet online ge-update worden). Nu ben ik vrij technisch aangelegd. Is deze update zelf uit te voeren? Ik vind het nogal wat om voor een navigatie update naar de dealer te moeten.
    Laatst gewijzigd door mrflower; 19-07-21 om 21:17.

  2. #2

    Standaard Re: Navigatie update MMI basic, 2021 is nergens te verkrijgen en ook niet eigenhandig up te daten

    Voor wat ik begreep dient de update gekoppeld te worden aan je auto. Dan kan alleen via de dealer, of via sommige leden die deze mogelijkheid ook hebben. Om te voorkomen dat je de SD kaart in een andere auto plaatst of de SD kaart te kopieert

  3. #3

    Standaard Re: Navigatie update MMI basic, 2021 is nergens te verkrijgen en ook niet eigenhandig up te daten

    Dank je Floris! Ik snap de filosofie, beroerd is het wel. Heb je ook zicht op stagnatie van updates voor de 2021 variant voor deze mmi type?

  4. #4

    Standaard Re: Navigatie update MMI basic, 2021 is nergens te verkrijgen en ook niet eigenhandig up te daten

    Ja klopt, het is inderdaad niet anders. Wat bedoel je met stagnatie van updates?

  5. #5

    Standaard Re: Navigatie update MMI basic, 2021 is nergens te verkrijgen en ook niet eigenhandig up te daten

    De update van 2021 schijnt niet leverbaar te zijn hier in Groningen voor dit type MMI


User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •