Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 94 van de 94

Onderwerp: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

  1. #81
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fietsenboer Bekijk Berichten
    Ik heb een b9 s4 uit 2017 met die versie. Is het aanzetten van satellietbeelden een kwestie van een software update of zijn daar extra handelingen voor nodig?
    Updaten en terugmelden.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Kan je mij daarmee een keer helpen? Ik begrijp dat je ook bedreven bent met long coding. Wellicht dat er nog wat leuks aan of uit kan.

  3. #83
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fietsenboer Bekijk Berichten
    Kan je mij daarmee een keer helpen? Ik begrijp dat je ook bedreven bent met long coding. Wellicht dat er nog wat leuks aan of uit kan.
    Ja hoor geen probleem. Stuur me een mail als je wilt.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ja hoor geen probleem. Stuur me een mail als je wilt.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Bedankt voor je hulp. Ik vond het leuk om je gesproken te hebben en bezig te zien met mijn auto. Fascinerend wat er allemaal kan. Auto is weer helemaal up to date. Moet hem weer opnieuw leren kennen. ;-)

  5. #85

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Hallo allen,

    Voor jullie informatie, bij mij werken de satelliet kaarten ook weer na een MMI SW update. Mijn B9 is uit 2017 en heeft de Qualcomm processor, Leon van Audiwereld heeft me hier goed mee geholpen.

    Groeten, Steven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


  6. #86

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleussink Bekijk Berichten
    Hallo allen,

    Voor jullie informatie, bij mij werken de satelliet kaarten ook weer na een MMI SW update. Mijn B9 is uit 2017 en heeft de Qualcomm processor, Leon van Audiwereld heeft me hier goed mee geholpen.

    Groeten, Steven


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


    Hallo Steven, moet je daarvoor naar Audiwereld of kan dat ook op afstand? Audiwereld is voor mij niet bepaald in de buurt. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem dat ik geen google navi meer heb

  7. #87

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankb9 Bekijk Berichten
    Hallo Steven, moet je daarvoor naar Audiwereld of kan dat ook op afstand? Audiwereld is voor mij niet bepaald in de buurt. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem dat ik geen google navi meer heb
    Hallo Frank,

    Ik weet niet of dat op afstand kan, dit zul je aan Leon of Rainesh moeten vragen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Ad
  9. #88
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Ik heb dus ook een probleem dat mijn google Earth niet meer werkt in mijn 2018 auto. Wat kan ik doen er tegen doen?
    Laatst gewijzigd door SQ5R8; 30-01-21 om 21:47.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  10. #89
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Ik heb dus ook een probleem dat mijn google Earth niet meer werkt in mijn 2018 auto. Wat kan ik doen er tegen doen?
    Je zou toch nog een keer bij mij langs komen?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #90

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Kan ik wel voor je regelen, heb je geen audi connect voor nodig hoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Ik kan hem zo coderen dat hij gewoon werkt zonder Audi connect abo (google earth)
    @Leon Ik snap t niet.

    Zoals ook met @Rainesh besproken zou ik mn 2016 A4/B9 met MMI high/plus, waar ook Google Earth/StreetView (GE/SV) uit AC abo is verwijderd, uitsluitend weer van satelliet kaartlaag (via Google of opvolger Here) kunnen worden voorzien als ik mn ‘nVidia’ MMI unit/ (of zn interne MMX GPU insteekkaartje) in dashboard vervang voor een latere ‘Qualcomm’ MMI unit/MMX plugin?

    Zie ook bijlage voor fora links en verklarende interne Audi ‘SSP’ papers uit erWin in dit emailtje naar @Rainesh: pdf read (vervang %23 in Audi-Sport.net url's voor # of email.eml)

    Of heb jij vergelijkbaar met comment #9 een MMI ‘work around’ buiten AC abo om, direct naar de Google/Here satellietkaart service?
    Moet je daarvoor net als comment #9 ook je de Connect functies in MMI uitzetten?

    Werkt jouw fix ook (alleen) via WiFi tethering van je Smartphone of (ook) nog met een 3rd party data-sim in je MMI?

    Vragen, vragen in de wondere wereld van MMI en Software Services.
    Bvd Robert
    Laatst gewijzigd door rpvisser; 12-02-21 om 15:43. Reden: correctie url verwijzing

  12. #91

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Aanvullend wat achtergrond info om dit werkend te krijgen:

    Op basis van deze SSP’s en feit dat GE/SV af-fabriek 4 jaar heeft gewerkt, lijkt er geen hardwarematige reden te zijn waarom nVidia based MMI+ units dit niet meer zouden kunnen met vergelijkbare satelliet-kaarten vanuit Here service.

    Ik begrijp namelijk van @Rainesh dat zijn A3, die net als onze A4/B9 ook een ‘nVidia’ MMI+ heeft, wél de officiële AC update van Google naar Here vanuit dealer-netwerk erop heeft gekregen!

    Het heeft er alle schijn van dat VAG er simpelweg voor gekozen heeft om bij provider-wissel voor hun satellietkaart-service deze softwarematige aanpassing alleen voor B9’s met Qualcomm based MMIs en nieuwer (vanaf Q4-2016) vrij te geven?

    Extra reden voor dit vermoeden is dat PON me inmiddels voor deze AC versobering heeft ‘afgekocht’ met eur130!

    Dit deden ze nádat A-Point -eerst in de veronderstelling dat deze aanpassing voor mijn B9 wél zou werken- moest erkennen dat update toch niet obv. mn VIN door MMI/fabriek werd geaccepteerd. Zelfs Audi Pro’s van dealers worden hierover blijkbaar slecht geïnformeerd door fabriek/PON?

    Ik heb bij PON aangegeven dat Audi door deze keuze 3x verliest: 130 kosten, 1 AC abo minder (omzet derving) en een minder tevreden klant (slechte reclame). Geen reactie op gehad op mijn verzoek om deze 'onmin' door te sturen naar de fabriek...
    Laatst gewijzigd door rpvisser; 12-02-21 om 12:12.

  13. #92

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    86
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Na offline contact met @Leon uiteindelijk voor onze A4/B9 uit Q2-2016 dezelfde bevestiging gekregen als @Rainesh eerder stelde: voor A4/B9 tot Q4-2016 met MMI+ en nVidia GPU werkt de fabrieks-update van Google naar HERE niet, ook niet via de geposte work around in post #9 van @SQ5R8.

    Enige wat mij rest om het werkend te krijgen is een vervanging van de nVidia MMI+ (Partno.8w0035035) naar een Qualcomm MMI+ (Partno.8w5035035) zoals @zzattack heeft gedaan zoals hij in post #90 van 'Audi Connect diensten niet volledig verlengbaar' aangeeft.

    Prijzen van die '8w5035035' Qualcomm unit zijn inmiddels in west-Europa opgestuwd tot ver boven de eur500.
    Via Allegro in Polen kan je ze inderdaad nog kopen onder de eur300.
    Vraag me wel af of ik dan niet straks met de gestolen MMI+ unit van 'mijn buurman' rondrijd?

    Anyway, unit met coderen gaat zo snel over de eur500 heen, dat vind ik een satellietkaart niet waard.
    Vind Audi Connect sowieso vrij weinig meerwaarde hebben voor Eur16/mnd...
    Laatst gewijzigd door rpvisser; 12-02-21 om 22:29.

  14. #93

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    41
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Hoi Leon kan je t ook voor mij regelen ?
    Laatst gewijzigd door Mutlupasa38; 11-06-21 om 00:18.

  15. #94

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    41
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google earth in virtual cockpit met data sim in sim slot mogelijk?

    Hoi Leon ik zou graag ook willen stuur aub PB

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •