Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Past deze S line diffuser?

  1. #1

    Standaard Past deze S line diffuser?

    Hallo,

    Op eBay kwam ik deze s line bumper diffuser tegen.

    s-l400.jpg
    FOR SALE IS NEW GENUINE AUDI A4 13-16 S-LINE AVANT REAR BUMPER DIFFUSER WITH INSERT TRIM GRILL BLACK TO FIT:



    - AUDI A4 (2013 - 2016)

    NOTE: PART FITS AVANT MODELS WITH S-LINE BUMPER ONLY

    Part number:
    8K0807521K Y9B / 8K0807833B 01C




    Ik heb zelf een Audi A4 B9 (2016) 2.0 TFSI met s line interieur en exterieur trim dus ik had verwacht dat deze wel zou passen als vervanger voor mijn bestaande bumper.
    Het bedrijf wat het aanbied geeft echter aan adv mijn vin nummer dat het niet op mijn auto zal passen.
    Weet iemand waarom dit niet zo passen? Moet ik hiervoor ook een s line bumper hebben? Zo ja, past de s line bumper wel op mijn gewone A4?
    Aangezien ik graag de s line look zou willen doorzetten op mijn auto, weet iemand een alternatief hoe ik deze wel passend krijg?

  2. #2

    Standaard Past deze S line diffuser?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3AANK Bekijk Berichten
    Hallo,

    Op eBay kwam ik deze s line bumper diffuser tegen.

    s-l400.jpg
    FOR SALE IS NEW GENUINE AUDI A4 13-16 S-LINE AVANT REAR BUMPER DIFFUSER WITH INSERT TRIM GRILL BLACK TO FIT:



    - AUDI A4 (2013 - 2016)

    NOTE: PART FITS AVANT MODELS WITH S-LINE BUMPER ONLY

    Part number:
    8K0807521K Y9B / 8K0807833B 01C




    Ik heb zelf een Audi A4 B9 (2016) 2.0 TFSI met s line interieur en exterieur trim dus ik had verwacht dat deze wel zou passen als vervanger voor mijn bestaande bumper.
    Het bedrijf wat het aanbied geeft echter aan adv mijn vin nummer dat het niet op mijn auto zal passen.
    Weet iemand waarom dit niet zo passen? Moet ik hiervoor ook een s line bumper hebben? Zo ja, past de s line bumper wel op mijn gewone A4?
    Aangezien ik graag de s line look zou willen doorzetten op mijn auto, weet iemand een alternatief hoe ik deze wel passend krijg?
    Past niet, omdat de diffusor die jij toont, voor een A4-B8 is, 8K0 partnummer.
    Voor de A4-B9 moet je een 8W0 partnummer hebben.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Leeftijd
    35
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Past deze S line diffuser?

    Hallo, idd, de diffusors verschillen tussen een gewoone bumper en S-Line bumper, het verschil zit zich op de hoek. Als je perse deze diffusor wil zal je dus ook de S-Line bumper moeten monteren als je die nog niet hebt, die past volgens mij op elke B9.

  4. #4

    Standaard Re: Past deze S line diffuser?

    Dank voor je advies Fre88!

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •