Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Ambiance verlichting + elektrisch bedienbare raam rechtsachter werken niet meer.

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2022
    Leeftijd
    34
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Ambiance verlichting + elektrisch bedienbare raam rechtsachter werken niet meer.

    Beste mensen,

    Gister viel het mij op dat mijn ambiance verlichting (lichtstrip, handgreep verlichting) evenals het lampje wat op de grond schijnt bij open deur niet meer werken in mijn rechterachterdeur.

    Vandaag kwam ik erachter dat ook het knopje (+ lampje) voor de elektrisch bedienbare raam in mijn rechterachterdeur niet meer werkt. Nu heb ik een aantal dagen geleden nieuwe speakers laten inbouwen in de voordeuren wat de geluidservaring echt enorm heeft verbeterd, maar dat terzijde.

    Er is alleen isolatie aangebracht aan de voordeuren en niet aan de achterdeuren (waar het probleem zich bevind)

    Nu lijkt het mij alsof hij een stekkertje o.i.d. is vergeten aan te sluiten in de voordeur die zorgt voor de verlichting en het bedienen van de raam van de achterdeur, maar ik weet helemaal niet of er überhaupt een stekkertje in de voordeur zit die te maken heeft met mijn problemen in de achterdeur. Ik kan het raam wel weer bedienen met de schakelaar aan de bestuurderskant.

    Ik heb wat foto's toegevoegd ter verduidelijking. Ook een foto van het aangebrachte geluidsisolatie + speakers (dit is een foto van de rechtervoordeur omdat ik die van de linkervoordeur niet had, maar het gaat om het idee)

    Ik hoop dat jullie mij (misschien aan de hand van de foto) kunnen vertellen welk stekkertje dit kan zijn en waar deze langsloopt.

    Alvast reuze bedankt!

    3.jpg2.jpg1.jpg
    Laatst gewijzigd door Drumking; 28-10-23 om 12:30.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2022
    Leeftijd
    34
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ambiance verlichting + elektrisch bedienbare raam rechtsachter werken niet meer.

    UPDATE: Gister kwam ik erachter dat ook de achterruitverwarming niet meer werkt en de ventilator achterin ook geen lucht blaast (maar temp is wel in te stellen)

    Een dag nadat ik de audio upgrade heb gehad is hij ook naar de Audi-dealer geweest voor het schoonmaken van de kleppen dmv walnutblasting.

    Ergens heeft iemand denk ik iets met een bepaalde kabel(boom) gedaan, omdat er zoveel tegelijk niet meer werkt wat eerst wel gewoon functioneerde, maar ik zou niet weten waar ik het zou moeten zoeken.

    Iemand van jullie Audi-kenners een idee? Bedankt!

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •