Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 159

Onderwerp: Dweilend weggedrag

  1. #121

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Ja daar gaat het wel heel duidelijk mis ja..

  2. #122

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Heb de reparatie wegens werk moeten verzetten naar vrijdag... meh.

  3. #123

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    En even uurtje wachten nog. Maar mooiste wat ze hier tegen me zeiden: als het straks nog niet goed is, bouwen ze gewoon op garantie een nieuwe Lenkung in. Dat is service.

  4. #124

    Standaard Re: Dweilend weggedrag


  5. #125

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Jaja hehe hij zit erin. Met plezier (nou ja) €482 betaald. Kan het pas echt beoordelen als ik maandag een hele rit gedaan heb. Tot dan doe ik dus nog geen uitspraken, maar ik zal wel gerust gaan pitten vannacht
    Alvast eens nadenken over het bedankmailtje naar Wealer.


  6. #126

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Saga helaas niet voorbij. Niks geholpen. Stuurt alsof er 4 gummis om de stok zitten.
    Stuurhoeksensormeting vanuit module 16 (steering wheel) nog helemaal hetzelfde.
    Hoe de F kan dat dan nou? Gaat die sensor soms eerst door het stuurhuis voor ie op de canbus landt?
    (Ik heb het oude onderdeel gevraagd en meegekregen dus het is wel vervangen).

    Wacht op een foontje van Aken voor een nieuwe afspraak.

  7. #127

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Zij hadden jouw meting wel bevestigd met hun eigen diagnoseapparatuur? t zit op flexray bus met de gateway als controller.

  8. Ad
  9. #128

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Daar ben ik wel van uitgegaan omdat ze een uur nodig hebben gehad nadat ik de monteur mijn filmpje liet zien. Maar nee, ze hebben me niet letterlijk verteld dat ze mijn meting precies nagedaan hebben. (Ruk natuurlijk!)
    Is het eerste wat ik ze ga vragen morgen.

    Ze hebben em niet vervangen omdat ik zei dat ie vervangen moest worden. Ze hebben een controle gedaan en geconcludeerd dat inderdaad de sensor (met stuurkolomschakelaar, dus gewoon dat hele ding) in ieder geval vervangen moest worden.

    Maar goed, ik heb in deze garage nog wel gewoon vertrouwen dat ze er wat aan gaan doen.
    Die gast zei nog: verder is er eigenlijk niks behalve stuurhuis en sensor. Maar er is dus nu ook een flexray bus (cool hoor!) die eventueel storingen zou kunnen hebben?

  10. #129

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Je had het over can. Maar het zit niet op can bus, deze systemen zitten op flexray bus, vandaar. Ik vroeg mij af of jouw resultaat bij het uitlezen van die sensor niet onverhoopt komt door jouw 'verouderde' vcds. Je liet eerder al zien dat die kabel niet helemaal overweg kon met jouw auto. Als zij het met hun goede diagnoseapparatuur ook hebben gezien en de sensorwaarden schieten nog steeds alle kanten op is het een ander verhaal.

  11. #130

    Standaard Dweilend weggedrag

    Jaja ik begreep je punt op zich wel. Ik heb het gewoon canbus genoemd, wist niets van andere bussen.

    Ik kan die vcds (HEX V2) natuurlijk ook niet uitsluiten zonder een andere A4 B9. Maar dat ie precies hier foute waardes lijkt te geven waar ik toevallig zo’n problemen mee heb, zou kunnen, maar ach dat zou wel erg toevallig zijn.
    Ik ga het morgen gewoon vragen joh, kunnen er toch niks van maken zo.

    Als het niet aan de sensor ligt, en mss ook niet aan het stuurhuis, zou je toch weer denken aan een kabel of een stekker he...

    Edit: maar ik zou het zeker vet zuur vinden als zij het niet bevestigd hadden!
    Laatst gewijzigd door Kuu; 22-06-20 om 20:07.

  12. #131

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Offffff.... die tussenas. Maar even kijken wat zij morgen zeggen.

  13. #132

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Haha jaja die as! Ik zet em in de notities. Dat ze er maar naar kijken. Als ie het toch blijkt te zijn stuur ik je een krat bier op

  14. #133

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Oke ik krijg morgen een nieuwe afspraak, dan wordt alles getest. Ook de as.
    Volgens de meneer waren de hoekfouten indertijd WEL bevestigd met hun apparatuur.
    (Maar goed, ik stond er niet naast).

  15. #134

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Tuurlijk wel weer wachten, maar volgende week dinsdag drop ik em af. Volgend weekend zal het toch eens geregeld zijn.

  16. #135

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    731
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Ik leef met je mee en ben héél benieuwd naar de uiteindelijke oplossing.
    Vroeg of laat moet dat probleem toch opgelost zijn. Het is tenslotte maar een beetje staal en zo... :-)

    Succes!

  17. #136

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Thanks man. Het is ook zeker niet om te lachen allemaal. Maar proberen dat toch maar te doen, want inderdaad het is uiteindelijk maar een stuk ijzer.
    Ik stuur voorlopig maar gewoon zo min mogelijk. Je zou er bijna aan wennen na 3.5 maand.

  18. #137

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    8.30 ingeleverd met het hele verhaal nog eens uitgelegd. Gevraagd om ook as, kabels en stekkers na te kijken.
    10.00 al telefoon, ze gaan gewoon nieuw stuurhuis inbouwen ‘damit Sie endlich ruhe haben’.

    En zo is het. Twee nieuwe kapotte stuurhuizen daar geloof ik niet in. Dus als het dan nog niet goed is, blijft er weinig over om nog te vervangen.

  19. #138

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    En gistermiddag opgehaald. Eerste gevoel is dat het helemaal in orde is. Geen sok meer om de stuurstok, echt perfect richten met die wielen.
    Niet dat ik het al vertrouw hoor. Daar moet ik een week voor rijden.

    Geen € hoeven aftikken, ik had genoeg uitgegeven zei die. Ook de A1 sport met 200pk (helemaal geen straf om in te rijden!) was gratis.

    Om mezelf niet gek te maken hang ik de vcds er nog even niet aan en ga gewoon rijden alsof er nooit wat aan geweest is. Goed weekend!

  20. #139

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Het zal toch niet hè ........

  21. #140

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Goede service! Hopelijk is het zo opgelost. Welke dealer ben je geweest in duitsland? Mag ook als PB.
    07-10-12 -Audi A5 2.0 tfsi Proline,Manual, Grijs,19 inch Y-5 arm velgen, Geperforeerd leer met grijs stiksel ,stoelverwarming.

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •