Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 159 van de 159

Onderwerp: Dweilend weggedrag

  1. #141

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Jacobs Aachen was dat, dat mag gerust gepubliceerd . Sta echt versteld van die service. Ook van Audi Deutschland eigenlijk, die hebben deze wissel ook goed moeten keuren denk ik.

    Maar... volgende week als ik er 1000km zonder problemen op heb zitten, weet ik het pas echt zeker. Tot die tijd, vingers gekruisd...

  2. #142
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Hoop van ganser harte dat t nu opgelost is!
    heb telkens meegelezen in deze bizarre roman. man man....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #143

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Rit 1, geen rare fratsen. Niet af-fabriek-strak maar gewoon alles goed vast en stabiel en iedere mm aan het stuur geeft een correcte wielreactie. Moet er even aan wennen .

  4. #144
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Ook ik heb meegelezen met dit bizarre verhaal. Heb zelf ooit lang problemen gehad na vervanging van mijn subframe en later van het hele stuurhuis en 10x uitlijnen ed. Is nooit meer helemaal goed gekomen maar ze wisten het ook niet meer.
    Goed om te horen dat het opgelost lijkt te zijn! De aanhouder wint en je bent niet de “gekkie” die van alles voelt....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  5. #145

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    En, is nog steeds alles in orde??? Is natuurlijk nooit meer te achterhalen maar ik ben wel benieuwd wat er nu precies mis was met de eerste 2 stuurhuizen...


  6. #146

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Yup het is nog in orde! Teminste... 95% geef ik het. Heeft vorige week wel even redelijk zwaar gestuurd wat me wel wat zorgen baarde, maar ik heb de volgende ochtend de bandenspanning wat verhoogd naar 2.7-2.5 en sindsdien blijft alles soepel.

    Inmiddels 1500km erop zitten en het rijdt gewoon prima, veilig.

    Ik breek er nog steeds mijn hoofd over wat er nu mis was met die vorige. Denk dat je het nooit meer kan zeggen en dat vind ik ook best frustrerend.
    Misschien was er gewoon wat met de dataconnector, misschien een transistortje geklapt, misschien zat de stuuras er niet goed op, misschien was de ophanging gewoon niet goed opgespannen en
    misschien als ze em gewoon fatsoenlijk in een andere bak bouwen dat ie het gewoon doet.

    In ieder geval heb ik met dit stuurhuis gewoon weer goede feedback en reageert ie meteen op elke mm stuurbeweging.
    Stuur staat wel niet 100% in het midden (ietsje naar links) en het zachte centerpoint staat ook wat naar links, maar dat interessert me eigenlijk niks.
    Volgende week krijgt ie weer eens een beurt en zal ik vragen of daar nog wat aan te doen is, maar ik verwacht daar niks van. (En is ook geen probleem).

  7. #147

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Fijn dat het nu echt opgelost lijkt te zijn!

  8. Ad
  9. #148

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Oke, in de regen verzwaart de boel nog. Niet muurvast maar wel goed merkbaar. Dinsdag voor de beurt, kijken wat ze daarvan zeggen.

  10. #149

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Heerlijk. Weggebracht voor een lekker beurtje (€850). Blijken de stuurrubbers (?) goed gaar, komt ie niet mee door de apk. Links en rechts twee rubbers en kruisstuurlagerbus of zoiets.
    Totaal wordt dus iets van €1441.
    Vakantie werd em toch al niet dit jaar.

  11. #150

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Hmmm als ik naar de factuur kijk zijn het alleen de draagarmen die vervangen zijn. Erg prijzig wel. En niet opnieuw uitgelijnd wat voor mijn gevoel wel zou hebben gemoeten. Ben nog niet overtuigd dat het iets verbeterd heeft. Morgen maar weer bepalen.

  12. #151

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Oke, bandenspanning was wat laag (2.4/2.3). Vanochtend bijgepompt tot 2.7/2.5 en de rit was alweer een stuk strakker. Zou bijna zeggen dat als ik nog wat rubbers vervang hij weer als nieuw is.

  13. #152

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Was dit ook in Duitsland?

  14. #153

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Ja. Wealer daar ga ik niet meer heen.

  15. #154

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Hmmm terugweg bepaalt het natuurlijk. Stuurde weer veel te zwaar. Ligt wel stabieler op de weg dan vorige week maar toen stuurde wel alles soepel met dit weer.
    Volgens mij moet er nog wat vervangen worden. Niet dat ik daar echt zin in heb, maar waar zou ik aan kunnen denken?
    Heeft dat ding een stuurdemper of zoiets?
    Op de autoweg is het gewoon echt zwaar sturen en hij centreert superhard.
    Neverending story...

  16. #155

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Je bedoelt het onderste gedeelte van de stuuras? ... grapje..... Je zou eens kunnen proberen om je stuur aanzienlijk te verstellen op het moment dat je de klacht ervaart om te kijken of het anders wordt als je daarmee de hoek van de stuuras flink veranderd. Maar of dat een legitieme test is om die stuuras op vastlopen te checken weet ik niet hoor, maar je zou het makkelijk kunnen proberen.

  17. #156
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Inruilen en wat anders zoeken.

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dit dus...
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  18. #157

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Jaja, die wijze woorden van @Peeet zinderen nog dagelijks door mijn hoofd .
    Inruilen komt wel. Maar moet dan wel even sparen.
    Heeft nu 160k op de klok. Met 180k gaat ie eraan, maar dan zijn we vier of vijf maanden verder.

    @ ik heb het stuur al eens versteld toen het zo los was. Hoog laag kort lang maakte geen verschil.

    Ik heb Aken nog eens gebeld, kijken of ze een idee hebben. Moet toch iets te vinden zijn.

  19. #158

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Ben benieuwd of het probleem nog opgelost is?

  20. #159

    Standaard Re: Dweilend weggedrag

    Ik vrees dat @Kuu de auto verkocht heeft.
    Ik zou het hem ook niet kwalijk nemen want dit is best wel een gebed zonder einde aan het worden

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •