Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Deur bestuurder gaat niet meer open éénmaal op afstand gelocked

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Deur bestuurder gaat niet meer open éénmaal op afstand gelocked

    Wagen: Audi A4, 2.0 TDI, Quattro
    Bouwjaar: eerste indienstname: 2009 B1


    Beste,
    Als ik vanop afstand mijn portieren met de afstandbediening op slot doe, en daarna terug op de "open" knop druk op de afstandbediening, dan gaat alles open behalve het portier aan de bestuurderszijde.
    Dus als ik via de afstandbediening de deuren op slot doe, dan flikkert inderdaad het rode lichtje aan het portier van de bestuurder. (en dus ook alle andere deuren zijn op slot).
    Wanneer ik ontgrendel via de afstandbediening, dan zie ik het rode flikkerend lichtje van de bestuurdersportier overgaan van flikkeren naar geen lichtje meer. Dus zoals het moet. Je denkt dan dat het portier aan de bestuurderszijde ONTgrendeld is. Maar... de portier van de bestuurderskant gaat NIET open, de rest van de deuren wel.
    Wat is hier het probleem? Een software probleem of is de deur defect? Ook als ik binnen in de wagen zit, en via de afstandbediening alles op slot doe, en dan via de afstandbediening "unlock" gaan alle deuren open behalve het portier aan de bestuurderszijde. Gevolg: ik kan niet meer uit de auto... Kan het te maken hebben met de instellingen van de "Car" settings op het dashboard van de auto? Of echt een mechanisch probleem?
    Laatst gewijzigd door luikje; 13-07-20 om 20:41.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •