Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Verkeersbordenherkenning bij variabele max. snelheid?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    48
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Verkeersbordenherkenning bij variabele max. snelheid?

    Als ik me niet vergis, kan in mijn auto (via vagcom) de verkeersborden herkenning worden geactiveerd. Ik ben erg benieuwd of deze ook de borden met de tijden er onder herkent. Bv alleen een bord met 100 en tijden er onder, maar ook een 100 + 120 bord onder elkaar met tijden er onder. En ziet de camera ook de snelheid weergegeven op matrix borden boven de weg? Dat laatste deed mijn vorige auto (Opel Insignia).

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    735
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Verkeersbordenherkenning bij variabele max. snelheid?

    Ik heb verkeersbordenherkenning, maar heb niet de indruk dat dat systeem ook onderborden leest.
    En rijstrooksignalering? Zou ik niet weten, want ik probeer die situaties te vermijden.

    Al met al vind ik het niet zo'n nuttige optie.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    48
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Verkeersbordenherkenning bij variabele max. snelheid?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Ik heb verkeersbordenherkenning, maar heb niet de indruk dat dat systeem ook onderborden leest.
    En rijstrooksignalering? Zou ik niet weten, want ik probeer die situaties te vermijden.

    Al met al vind ik het niet zo'n nuttige optie.
    Dank voor je reactie. Ik laat deze vagcom optie wel zitten. Tot een half jaar geleden zou ik wel het wel nuttig gevonden hebben, maar nu met al die onderborden. Dan maar continu TomTom (CarPlay) actief houden; TT is de enige CarPlay navigatie app die rekening houdt met de variabele snelheden.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •