Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: CarPlay achteraf inbouwen

  1. #21
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Als je al geen USB C poort hebt en in je MMI menu staat ook geen tegel met "CarPlay" lijkt het erop dat je geen CarPlay hebt. Ik kan je helaas niet zeggen wat je mogelijkheden zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert A4 Bekijk Berichten
    Heb een Audi A4 van mei 2019. Hoe weet ik of ik CarPlay heb?
    Heb alleen USB aansluitingen met 'charge only'
    Kan het dan ook draadloos zijn? Heb wel het MMI systeem.

    Hoor graag.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  2. #22
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Als ik het goed heb dan heeft een a4 uit 2019 een MIB2 systeem. En als je auto dan niet is uitgerust met CarPlay dan zal de usb poort in de armsteun omgewisseld moeten worden. Van enkel naar een dubbele versie die CarPlay ondersteund. Daarna zal het gecodeerd/ vrijgesteld moeten worden.
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  3. #23
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert A4 Bekijk Berichten
    Heb een Audi A4 van mei 2019. Hoe weet ik of ik CarPlay heb?
    Heb alleen USB aansluitingen met 'charge only'
    Kan het dan ook draadloos zijn? Heb wel het MMI systeem.

    Hoor graag.
    Nee heb je nu niet anders waren je poorten geen charge only.

    Draadloos moet met een dongle.

    Verstuurd vanaf mijn 2112123AG met Tapatalk
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #24

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdR91 Bekijk Berichten
    Als ik het goed heb dan heeft een a4 uit 2019 een MIB2 systeem. En als je auto dan niet is uitgerust met CarPlay dan zal de usb poort in de armsteun omgewisseld moeten worden. Van enkel naar een dubbele versie die CarPlay ondersteund. Daarna zal het gecodeerd/ vrijgesteld moeten worden.
    Oke dankje wel. En weet jij hoe ik dat het beste kan doen?

  5. #25
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard CarPlay achteraf inbouwen

    Als de kennis en vaardigheden niet in huis zijn dan zou ik het uitbesteden. Je hebt hiervoor diverse bedrijven welke dit voor redelijke prijzen compleet kunnen realiseren.

    Volgens mij kunnen @@ van hier dat ook. Anders via Google of Facebook zijn ze ook wel te vinden, bijv Cartronic, Track-Motion, VAStechnics, OMdiagnose
    Laatst gewijzigd door RdR91; 01-03-24 om 11:34.
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Hallo forum leden,

    Eigenlijk is carplay heel makkelijk te realiseren voor de B9. Ik snap die belachelijke prijzen niet.
    Omdat de prijzen te overdreven waren voor mij heb ik carplay zelf ingebouwd in mijn B9 en het was 10 keer goedkoper.
    Je besteld een usb dongle bij de chinezen met de bijbehorende kabel en de rest is een beetje handigheid van je zelf.

  7. #27

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AliSari Bekijk Berichten
    Hallo forum leden,

    Eigenlijk is carplay heel makkelijk te realiseren voor de B9. Ik snap die belachelijke prijzen niet.
    Omdat de prijzen te overdreven waren voor mij heb ik carplay zelf ingebouwd in mijn B9 en het was 10 keer goedkoper.
    Je besteld een usb dongle bij de chinezen met de bijbehorende kabel en de rest is een beetje handigheid van je zelf.
    Hi Alisari. Zou je kunnen delen welke je hebt gekocht? En kan je dan makkelijk tussen de mmi en de CarPlay schakelen?
    dank

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AliSari Bekijk Berichten
    Hallo forum leden,

    Eigenlijk is carplay heel makkelijk te realiseren voor de B9. Ik snap die belachelijke prijzen niet.
    Omdat de prijzen te overdreven waren voor mij heb ik carplay zelf ingebouwd in mijn B9 en het was 10 keer goedkoper.
    Je besteld een usb dongle bij de chinezen met de bijbehorende kabel en de rest is een beetje handigheid van je zelf.
    Hallo allemaal,

    Ik heb een Audi B9 met cockpit en mmi plus versie S2148 welke ik zelf heb gehacked met de MiB help tools.

    Gaat mij ook om CarPlay.

    Ik heb ook slechts 1 usb met charge only.

    Na de mib tools toegepast te hebben is de CarPlay unlocked en zie ik hem in het menu, Audi smartphone echter wanneer ik hem aansluit gebeurt er niks. Nu dacht ik dat dit aan de charge only usb lag maar een vriend van me heeft ook een charge only en toch komt er bij zijn b9 wel Apple CarPlay in beeld.

    Als ik de mmi update naar de laatste versie 3346, zou het dan wel werken? Of moet je ten alle tijde de usb poort vervangen?

    Vind het toch vreemd dat Apple CarPlay bij hem wel verschijnt en dat er toch charge only staat, misschien heeft iemand het al
    Voor hem ge update en staat er Charge only maar is het toch een data kabel?

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    stuur maar een prive bericht.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door engelbertink Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Ik heb een Audi B9 met cockpit en mmi plus versie S2148 welke ik zelf heb gehacked met de MiB help tools.

    Gaat mij ook om CarPlay.

    Ik heb ook slechts 1 usb met charge only.

    Na de mib tools toegepast te hebben is de CarPlay unlocked en zie ik hem in het menu, Audi smartphone echter wanneer ik hem aansluit gebeurt er niks. Nu dacht ik dat dit aan de charge only usb lag maar een vriend van me heeft ook een charge only en toch komt er bij zijn b9 wel Apple CarPlay in beeld.

    Als ik de mmi update naar de laatste versie 3346, zou het dan wel werken? Of moet je ten alle tijde de usb poort vervangen?

    Vind het toch vreemd dat Apple CarPlay bij hem wel verschijnt en dat er toch charge only staat, misschien heeft iemand het al
    Voor hem ge update en staat er Charge only maar is het toch een data kabel?
    Bij mij staat er nu ook charge only maar ik heb de inhoud verwijderd van het kastje onder mijn armsteun met een usb dongle van Ali.
    Dus als je carplay wilt moet je de inhoud vervangen van het charge only kastje onder de arm steun.

  12. #31

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Dank, ik zie alleen nergens een knop voor een prive bericht. Ik blijf zoeken!

  13. #32
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.657
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Pas vanaf 100 geplaatste berichten kun je een PB verzenden en ontvangen.
    Laatst gewijzigd door Kees B; 22-04-24 om 16:13.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  14. #33
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    828
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: CarPlay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AliSari Bekijk Berichten
    Bij mij staat er nu ook charge only maar ik heb de inhoud verwijderd van het kastje onder mijn armsteun met een usb dongle van Ali.
    Dus als je carplay wilt moet je de inhoud vervangen van het charge only kastje onder de arm steun.
    Waar heb je de nieuwe plus en min naar toe aangesloten?
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •