Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Welke bandenmaat voor 19"?

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    63
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke bandenmaat voor 19"?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    In het begin van je post schrijf je nog dat je een specifieke voorkeur voor een 245 of 255-40-19 hebt. Dan is het logisch dat mensen denken dat je daar een reden voor hebt, ook al geef je die niet op. Zelfs niet na mijn hint bij post #14 . Nu is het slechts interesse. Je negeert het advies niet af te wijken van de merkspecificaties. En dan verontwaardigd zijn als iemand zich afvraagt waarom je zou willen afwijken?
    Lees dan even opnieuw deze post, ik heb die niet geopend. Heb enkel gereageerd en gezegd dat ik nu op 245/35/R19 rij maar dat ik erover aan het denken was als deze banden versleten zijn om naar 245/40/R19 te gaan. En de reden stond erbij, omdat ik denk dat de wielkast dan beter zou gevuld zijn.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke bandenmaat voor 19"?

    Beste, ik heb verleden week een koopje gedaan 19*inch winterbanden afkomstig van RS4 235/40/19, ik had originele 18 inch 245/40/18 er op liggen en vroeg me af welke maat ik best voor zomerbanden op de 19inch te leggen die conform de regels zijn zodat ik niet wordt afgekeurd op keuring in België 😁

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Welke bandenmaat voor 19"?

    255/35-19, standaard onderstel:

    42195AD4-32E7-4509-A4F2-57C696CF768C.jpg

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke bandenmaat voor 19"?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Van Gorp Bekijk Berichten
    Beste, ik heb verleden week een koopje gedaan 19*inch winterbanden afkomstig van RS4 235/40/19, ik had originele 18 inch 245/40/18 er op liggen en vroeg me af welke maat ik best voor zomerbanden op de 19inch te leggen die conform de regels zijn zodat ik niet wordt afgekeurd op keuring in België 😁
    Volgens mij staan alle toegestane maten op de sticker met je bandenspanning. Die zit in het tankklepje of in de deuropening.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke bandenmaat voor 19"?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Volgens mij staan alle toegestane maten op de sticker met je bandenspanning. Die zit in het tankklepje of in de deuropening.
    Weet je wat nu heel raar is ... mijn B9 is geleverd op 18” s-line, je kan op optie lijst 19” bestellen 245/35/19 en op COC staat standaard 16” dus eigenlijk voor keuring mag 19” niet, ik heb naar dealer gebeld en die vezekerde mij dat het wel mocht, op keuring website is dit bevestigd dat dit ok is, ik ben eens benieuwd als hij effectief gekeurd wordt dat er discussie gaat zijn of niet.....? Aangezien. Je in België voor alles moet betalen, wss wel 😂


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •