Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hoe kaartupdate met SD-kaart uitvoeren?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Leeftijd
    62
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Hoe kaartupdate met SD-kaart uitvoeren?

    Hallo allemaal, wilde met 16gb SDHC kaart navigatie kaart 2019/2020 updaten lukte niet. Heb netjes via my Audi de kaart gedownload en met winrar uitgepakt in fat32 geformatteerde SDHC kaart en vervolgens in de sd geleuf vd Audi; melding verkeerde bestandsindeling.
    Heb het 2 jaar geleden gedaan toen ging het goed, bij download via my Audi werd toen automatisch Java web gestart, download begon en werd netjes door Java uitgepakt in de sdhc kaart en installeren ging heel gemoedelijk.

    In mijn win20 64bit heb ik de laatste Java geïnstalleerd, maar download via my Audi begint gewoon via Google browser en wordt de download uitgepakt met winrar. Bij de uitpak zit twee mappen volgens mij mib1, mib2 en nog iets.

    Heeft iemand tips aub.

    LS aan allen

  2. #2

    Standaard Re: Hoe kaartupdate met SD-kaart uitvoeren?

    Dit is de handleiding vanuit Audi, ik weet niet of je deze al gevonden/gelezen hebt?

    https://www.audi.nl/dam/nemo/nl/Mode...a%20myAudi.pdf

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Leeftijd
    62
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Hoe kaartupdate met SD-kaart uitvoeren?

    Ken deze handleiding en de info...... zoals je ziet hebben ze het over kaart update downloaden en uitpakken met “Java web start”..... dat gaat dus niet bij mij op de win 10..... je zou het toch moeten kunnen uitpakken met winrar en de hele handel op de sd jaar en in de Audi updaten.... maar de Audi zegt onbekende bestandsformaat....

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    589
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe kaartupdate met SD-kaart uitvoeren?

    Volgens @Rainesh moet je een 32gb sd kaart gebruiken om je gegevens goed op te kunnen slaan.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •