Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Auto ver- ontgrendelen met myaudi app

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Auto ver- ontgrendelen met myaudi app

    Beste forumleden,

    Wanneer ik via de myaudi app mijn auto ver- of ontgrendel, dan geeft de app een foutmelding (Fout: E:SPIN.1 (210216102217). Er staat dat ik niet de noodzakelijke rechten heb om deze actie uit te voeren.

    Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast bedankt.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5

    Standaard Re: Auto ver- ontgrendelen met myaudi app

    Ik lees mee, ervaar namelijk het zelfde. Maar vanuit de historie die ik heb met de myaudi app (vanaf 2015 -> A3 Etron) heb ik de hoop opgegeven. De app is nog steeds even brak, terwijl dit versie 2 is.

    Hierover ook met een technische medewerker gesproken van de dealer, die gaf stiekem ook aan dat het hele gebeuren rondom de app gewoon niet deugt. Bij alle oplossingen die ze je geven zeggen ze eigenlijk, begin maar opnieuw vanaf het begin en doorloop alle stappen opnieuw.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    737
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto ver- ontgrendelen met myaudi app

    Bij mij werkt de app helemaal niet.
    En via de website krijg ik bijna voortdurend een melding over "een technische storing".

    Ik ben blij dat ik geen nieuwe telefoon heb gekocht voor die app. "Vroeger" deden we het ook zonder app.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Auto ver- ontgrendelen met myaudi app

    Ik heb vandaag gebeld met de plaatselijke Audi dealer. In de myaudi app moest ik hun als dealer kiezen, zodat hij de gegevens kon zien. Hij heeft mij vervolgens hoofdgebruiker gemaakt. Daarna heb ik het weer getest en het probleem was nog niet opgelost. Vervolgens adviseerde hij mij om de app te verwijderen en om opnieuw de app te installeren. Nadat ik dit heb gedaan, werkte de functie ver- ontgrendelen met de app.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •