Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Spontane noodstop

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    50
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Spontane noodstop

    Hi!

    Vorig jaar na levering van mijn A4 aardig wat problemen gehad met noodstop, MMI, starterdymamo etc (zie eerdere berichten). Alles was goed opgelost en een zorgeloos jaar gehad (qua auto ).

    Vorige week heeft de auto zn eerste beurt gehad en een update van het instrumentenpaneel, dit zou ook een terugroepactie zijn. Twee dagen erna 's avonds midden op de A10 een noodstop zonder dat hier een aanleiding voor was (dashcam voor de zekerheid gechecked). Gelijk de gedachte 'daar gaan we weer'. Zowel de dealer als de leasemaatschappij op de hoogte gesteld en een verontrustende melding van de leasemaatschappij.... : Ik blijk die dag de 3e melding te zijn van een noodstop zonder aanleiding na een servicebeurt, allen A4 zelfde type. Dealer wist van niets maar hebben de auto ingenomen voor onderzoek.

    Is dit bij meer mensen voorgekomen?

    Komende dagen verwacht ik wel een antwoord van de dealer/leasemaatschappij en laat het jullie weten.

  2. #2
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Spontane noodstop

    Heel vervelend. Gelukkig zelf geen ervaring mee. Bij mij zijn recent ook alle openstaande service acties / updates uitgevoerd.

    Ik heb alleen heel af en toe dat ie bij achteruitrijden spoken ziet en op de rem gaat, maar dat is in een jaar tijd misschien 3x voorgekomen. Voor de rest werkt alles prima.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •