Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: MyAudi app zonder abo

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard MyAudi app zonder abo

    Ik heb recent een Audi A4 b9 Avant uit 2017 gekocht. Helaas zat de 10-cijferige krascode er niet bij. Ik heb wel al een account kunnen maken voor MyAudi en kan alleen "mijn voertuig in detail" zien en ook verder klikken. De andere opties zoals "voertuigmeldingen", "alle functies" etc zijn grijs en niet benaderbaar. Voor een nieuwe krascode vraagt de dealer €65,95. Stel ik koop die code, kan ik dan wel alles inzien? Of heb ik daar daadwerkelijk een jaarlijks abbo voor nodig á €130 met opties tot update etc? Updates en internet hoef ik namelijk niet in de auto doch "voertuigmeldingen", melding bij alarm afgaan etc zou ik wel graag willen hebben.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard re: MyAudi app zonder abo

    Heb je wel al de KM-stand moeten opgeven?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MyAudi app zonder abo

    Nee, ik heb alleen de app geactiveerd middels invoer van het chassisnummer. Verder kon ik nog niks invoeren...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

  4. #4
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MyAudi app zonder abo

    En je bent al wel hoofdgebruiker? Log anders even in via een desktop op MyAudi, daar kreeg ik ook de melding dat ik de KM-stand moest opgeven.
    De code (bij mij niet via label, maar in de Audi app) heb ik nooit kunnen ingeven. Dat heeft te maken met een defecte simkaartlezer/telefoonmodule in mijn Audi en dus geen toegang tot Audi Connect diensten.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MyAudi app zonder abo

    Nee, hoofdgebruiker heb ik nog nergens in kunnen voeren in mijn MMI. Ik lees net op de Audi-site dat ik daar de 10-cijferige voertuigcode voor nodig heb. Dus ik ga er vanuit dat ik die sowieso nodig heb om me te registreren als hoofdgebruiker? Maar dan nog weet ik niet wat ik dan wel/niet te zien krijg cq welke mogelijkheden ik dan krijg via de app.
    Ik heb trouwens geen sim in de simcardhouder zitten. Of is dit sowieso al nodig ook al wil ik geen gebruik maken van de betaalfuncties?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Bruce68; 16-04-21 om 18:17.


  6. #6
    renetje1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    264
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app zonder abo

    hee bruce, heb je hem bij een dealer gekocht? of particulier, ik had namelijk het zelfde
    maar via de dealer en heb daarna de kraslabel gekregen van ze, en anders de vorige eigenaar vragen
    ik heb daarna de eenvoudige abonnement genomen, en als ik op vakantie ga neem ik de duurdere abonnement voor 1 maand
    dat kan ook namelijk

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MyAudi app zonder abo

    Ik heb hem bij een Peugeot-dealer gekocht. Deze heeft nog contact opgenomen met de vorige eigenaar echter geen krascode bekend. Ik wil wel €65,95 betalen voor een nieuwe code maar vraag me af wat ik dan zie in de app zónder dat ik een abbo neem.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MyAudi app zonder abo

    Ik kan je vertellen...je gaat helemaal niets zien zonder een dienst af te sluiten via Audi. Dat hebben ze goed dichtgetimmerd.
    Ik heb ook de code moeten opvragen waarna je die invoert en bij een abonnement wel wat dingen kan, maar echt bijzonder is het niet.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •