Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Android Auto automatisch laten starten

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Android Auto automatisch laten starten

    Iemand die weet hoe Android Auto automatisch kan opgestart worden zonder dat je je telefoon moet ontgrendelen?

    Zodra ik de USB-kabel verbind en de auto start krijg ik een melding op mijn telefoon: "Android Auto - Verbinding maken".
    Dit bericht blijft staan tot wanneer ik de telefoon ontgrendel. Pas wanneer ik de telefoon ontgrendel start Android Auto op.

    Wat ik zelf al geprobeerd heb:



    Het zou ideaal zijn mocht Android Auto meteen werken zodra ik mijn telefoon aansluit.

    Toestel: OnePlus 8T - Android 11
    Laatst gewijzigd door jeroenpeters; 26-08-21 om 19:55.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Android Auto automatisch laten starten

    Probleem is opgelost.
    Even de Multimedia Interface instellingen teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles werkt terug.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    50
    Posts
    114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Android Auto automatisch laten starten

    Jeroen ,

    heb ook de app op de gsm gezet (A50) met android besturing. heb de apk mirror app en de android auto app op de gsm gezet.
    Nu met het verbinden van de kabel , zie ik niets op het scherm. heb een originele audi kabel type micro usb met verloop stukje naar type C.
    Draadloos gaat niet lukken want de mijne is A4 avant B9 2019 dus niet compatibel. moet met kabel gebeuren.. jij enig soelaas ?

    grtz Tom
    Audi A3 SB ... levering ... 12 september '14 ....

  4. #4
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.609
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Android Auto automatisch laten starten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sankaman Bekijk Berichten
    Jeroen ,

    heb ook de app op de gsm gezet (A50) met android besturing. heb de apk mirror app en de android auto app op de gsm gezet.
    Nu met het verbinden van de kabel , zie ik niets op het scherm. heb een originele audi kabel type micro usb met verloop stukje naar type C.
    Draadloos gaat niet lukken want de mijne is A4 avant B9 2019 dus niet compatibel. moet met kabel gebeuren.. jij enig soelaas ?

    grtz Tom
    Heb je de Audi Smartphone Interface optie?
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •