Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Instellingen verdwijnen, zoals bijv. Hold-Assist of kinderslot achter

  1. #1

    Standaard Instellingen verdwijnen, zoals bijv. Hold-Assist of kinderslot achter

    Ola mede-forum leden,

    Bij het starten van mijn auto loop ik regelmatig tegen het probleem aan dat bepaalde instelling weg zijn. Bijv. Hold-Assist of kinderslot. Ik weet 100% zeker dat deze instellingen aanstonden bij het afsluiten, maar wanneer ik de volgende dag de auto start, moet ik deze instellingen weer doorvoeren. Zeker met een klein kind achterin, ben ik daar niet heel gelukkig mee.

    Dat geldt bijv. ook voor de Start-Stop functie. Die werkt dat in het geheel niet (ik heb deze niet uit laten coderen) en soms wanneer ik stil sta voor het stoplicht stop de motor en zodra ik het gas aanraak start mijn motor ook weer. Maar daar is geen pijl op te trekken.

    Zou er een relatie kunnen bestaan met een te lage accuspanning? Hoewel ik nog nooit een probleem heb gehad met de accu, ik kan altijd mijn auto goed en in 1x starten, kreeg ik van de dealer wel een melding dat deze laag zou kunnen zijn. ( ongeveer 6 maanden geleden)

    Misschien heeft iemand een suggestie of idee.

    bij voorbaat dank !

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Instellingen verdwijnen, zoals bijv. Hold-Assist of kinderslot achter

    Ja, zeker een samenhang met lage boordnetspanning.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Instellingen verdwijnen, zoals bijv. Hold-Assist of kinderslot achter

    Top, dank je wel. Dan gaan we die maar eens (laten) vervangen...

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •