Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Welke dakkoffer?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Welke dakkoffer?

    Ik ben op zoek naar een dakkoffer voor mijn audi a4 allroad en kan wel wat advies gebruiken.
    Mijn voorkeur gaat nu uit naar:
    1. Audi dakkoffer (430L)
    2. Thule Motion XT - XL (500L)
    3. Packline FX-S (460L)

    Ik vind het belangrijk dat de dakkoffer functioneel is (niet alleen voor skivakanties), maar er ook goed uit ziet cq. past bij de wagen.

    De Audi dakkoffers zien er mooi uit, maar zijn dit koffers uit de lijn van Thule? Zo ja, welk type?
    Heeft iemand ervaring met een packline (FX-S) dakkoffer? Deze is nu in de aanbieding en nagenoeg dezelfde prijs als een Thule Motion XT - XL dakkoffer. De Packline ziet er erg strak uit, is maar 30cm hoog en opent vanaf de achterzijde ipv van de zijkant. Is dat aan te raden? Hij is 222cm lang. Ik ben bang dat dit net een slag te lang is voor mijn auto?

    Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen, suggesties en eventuele tips. Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard Re: Welke dakkoffer?

    Ik heb de hapro zenith 8.6 icm thule wingbar edge gemonteerd vanmorgen. Deze dakkoffer is 215 cm lang en past perfect op de avant. Kofferbak uitslag minimaal bijgesteld, zodat de koffer mooi verdeeld op het dak staat en niet te ver voorbij de voorruit komt.

  3. #3

    Standaard Re: Welke dakkoffer?

    Dit is het geworden
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •