Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Carplay achteraf

  1. #1

    Standaard Carplay achteraf

    Beste,

    Excuses, waarschijnlijk zijn er al veel meer posts als deze, maar ik kan geen antwoord vinden op de volgende vraag.

    Ik heb een A4 Avant 40 tfsi business edition occasion uit augustus 2020 op het oog. Het interieur is voorzien van een touch screen mmi systeem. Ik heb gisteren een proefrit gedaan, en helaas zat er geen carplay in. Ik vroeg de dealer wat het kost om dit te installeren / te activeren, en hij zei dat er een fysieke module in moet a €600.

    Gezien het feit dat de interface met touch screen redelijk modern oogt, kan ik me niet voorstellen dat ik een fysieke module moet installeren om dit te activeren. Weet iemand hoe ik erachter kan komen hoe ik carplay op dit model geactiveerd krijg? Kan dit via een functions on demand achtige manier, of moet ik MMI patchen?

    Van de audi shop word ik ook niet wijzer; of ik moet een module kopen van €600, maar dat lijkt een soort nieuw schermpje te zijn wat ik dan krijg, of ik moet een abo afnemen, maar volgens de audi webshop is dit pas mogelijk van modellen vanaf 2021.

    Weet iemand hier iets meer over?

    [Edit: excuses voor de vele topics die ik geopend heb, ik kreeg elke keer een foutmelding bij het posten waardoor ik dacht dat hij niet verwerkt was.]
    Laatst gewijzigd door Weijland; 09-12-23 om 12:59.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •