Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Trekhaak afdekkap

  1. #1

    Standaard Trekhaak afdekkap

    Hallo allemaal,

    Ik heb een A4 Avant van 11-2020 waar een afneembare trekhaak (Brink) onder gemonteerd is, deze heeft geen afdekking. Nu is het gat dermate slecht uitgezaagd dat daar waarschijnlijk lastig nog een afdekkap in te maken is. Weet iemand of er voor het gat van de trekhaak ergens een afdekkap te koop is om te voorkomen dat daar vuil in komt?
    trekhaak 1.jpgtrekhaak 2.jpg

  2. #2
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.373
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Trekhaak afdekkap

    Er niet meteen van uitgaan dat er slecht werk geleverd is. Het gat lijkt namelijk voor een zwenkbare trekhaak. Die vorm is vaak voorbedrukt aan de binnenzijde van de bumper.
    Voor het vierkante gat waar de kogel ingaat moet wel een dop verkrijgbaar zijn. Die worden doorgaans bij de afneembare trekhaak meegeleverd. Althans, bij de Westfalia exemplaren die ik zelf heb gemonteerd wel.
    Gewoon even op het internet zoeken. Bij veel leveranciers zijn montagehandleidingen op de site te vinden. Daarin staan ook vaak de onderdeelnummers vermeld.

    Edit.

    Ik heb er zelfs al 1 gevonden eb daarin staat het gat getoond zoals het in jouw bumper zit.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jay56 Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Ik heb een A4 Avant van 11-2020 waar een afneembare trekhaak (Brink) onder gemonteerd is, deze heeft geen afdekking. Nu is het gat dermate slecht uitgezaagd dat daar waarschijnlijk lastig nog een afdekkap in te maken is. Weet iemand of er voor het gat van de trekhaak ergens een afdekkap te koop is om te voorkomen dat daar vuil in komt?
    trekhaak 1.jpgtrekhaak 2.jpg
    Laatst gewijzigd door Superavenger69; 25-05-24 om 16:14. Reden: Aanvulling tekst.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  3. #3

    Standaard Re: Trekhaak afdekkap

    Heb er 1 gevonden:
    https://brink-trekhaak.nl/accessoires/afdekkap/

    Ik vind de vorm van het gat bijzonder, maar goed ik heb er ook geen verstand van misschien hoort het wel zo.
    Laatst gewijzigd door jay56; 25-05-24 om 18:13.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    435
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Trekhaak afdekkap

    Hier nog wat andere soorten met toelichting:
    https://brinkitems.eu/nl-nl/product-...res-trekhaken/
    Q6 etron Quattro S-edition, ZW Drenthe.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •