Pagina 102 van 109 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.021 tot 2.040 van de 2171

Onderwerp: A4-B9 MY 2016 topic

  1. #2021

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Mike, ivm je opmerking "de automaat schakelt altijd te laat terug, vooral bij rotondes doet dit echt afbreuk aan de auto."

    Ik wacht op de levering van mijn A4 met S Tronic en rij momenteel nog met een C4 Picasso met zo'n bak (echter zonder dubbele koppeling), die in hetzelfde bedje ziek is. In dergelijke gevallen schakel ik zelf terug met de stuurpaddels en dan heb je die vervelende vertraging niet. Het doet idd wel afbreuk aan een automaat maar de frustratie verdwijnt.

  2. #2022
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Het schokkerige in de bbk zou niet moeten, daar merk ik helemaal niets van.
    Laatst gewijzigd door meeuw; 01-06-17 om 10:06. Reden: wijziging

  3. #2023
    Max82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    182
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Iemand recent nog in de configurator gekeken? Heb mijn A4 net besteld maar zie dat er nu veel zalen (tijdelijk?) niet te bestellen zijn. Zou dit een voorbode zijn voor een facelift?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    In bestelling: A4 2.0 TFSI ultra s-tronic S line - Scubablue - MMI+ - comfortsleutel - pdc / Huidig: A3 1.4 s-tronic proline s - gletsjerwit - zwarte rotors - MMI+ - comfortsleutel - pdc

  4. #2024

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max82 Bekijk Berichten
    Iemand recent nog in de configurator gekeken? Heb mijn A4 net besteld maar zie dat er nu veel zalen (tijdelijk?) niet te bestellen zijn. Zou dit een voorbode zijn voor een facelift?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nee geen facelift hooguit i.v.m. modeljaar wisseling. Ik kan alles kiezen. Zelfs de motoren kun je nog allemaal kiezen en daar zijn er enkele van die in Duitsland niet de bestellen waren i.v.m. wijzigingen.Wat kun je tijdelijk dan niet bestellen?

  5. #2025
    Max82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    182
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Kan bijvoorbeeld keyless entry niet kiezen, daytona grijs of de 252pk sterke 2.0tfsi. Dat ligt misschien aan de app?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    In bestelling: A4 2.0 TFSI ultra s-tronic S line - Scubablue - MMI+ - comfortsleutel - pdc / Huidig: A3 1.4 s-tronic proline s - gletsjerwit - zwarte rotors - MMI+ - comfortsleutel - pdc


  6. #2026

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Kan aan de app liggen of de configuratie. Een standaard (geen sport of design) is niet als 252 pk benzine leverbaar
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #2027

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Ook de nieuwe (juni) prijslijst heft geen 252pk tfsi meer, met of zonder Quattro. Alleen op de allroad is nog de 252pk Quattro verkrijgbaar. Iets mis met die motor?
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

  8. Ad
  9. #2028
    Max82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    182
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Heb zelf een a4 avant met keyless entry besteld maar dit valt niet meer te kiezen, daardoor viel het me op. Verder geen andere opties die niet meer kunnen. Hierdoor valt wel op wat er weg is.

    Heb zelf de 190pk besteld met s-line maar zonder daytona. Vraag me dan toch al wat er gaat veranderen omdat er specifieke onderdelen niet meer te selecteren zijn.. @Mcmteam idd te veel problemen oid...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    In bestelling: A4 2.0 TFSI ultra s-tronic S line - Scubablue - MMI+ - comfortsleutel - pdc / Huidig: A3 1.4 s-tronic proline s - gletsjerwit - zwarte rotors - MMI+ - comfortsleutel - pdc

  10. #2029

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max82 Bekijk Berichten
    Heb zelf een a4 avant met keyless entry besteld maar dit valt niet meer te kiezen, daardoor viel het me op. Verder geen andere opties die niet meer kunnen. Hierdoor valt wel op wat er weg is.

    Heb zelf de 190pk besteld met s-line maar zonder daytona. Vraag me dan toch al wat er gaat veranderen omdat er specifieke onderdelen niet meer te selecteren zijn.. @Mcmteam idd te veel problemen oid...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zie mijn post van 17-05-17, 18:46 op vorige pagina. Daar staat de PDF met wijzigingen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #2030

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mcmteam Bekijk Berichten
    Ook de nieuwe (juni) prijslijst heft geen 252pk tfsi meer, met of zonder Quattro. Alleen op de allroad is nog de 252pk Quattro verkrijgbaar. Iets mis met die motor?
    Deze motor krijgt per mj18 een CO2 verhoging. Aangezien de bpm in NL dan verhoogt wordt is PON nog in onderhandeling met de fabriek over de prijs. Aldus mijn dealer.

  12. #2031
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    @Raz0r Is een update voor de bak beschikbaar? Wel slecht dat de dealer deze (ook) niet heeft uitgevoerd, de beurt is ongeveer een week geleden namelijk. Als de dealer de bak wel een update heeft gegeven; dan heb ik niets van de update gemerkt (in negatieve zin).

    Zie volgend filmpje vanaf 09:25, Wouter beschrijft de S-Tronic zoals ik hem zou beschrijven.

    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  13. #2032

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kijft001 Bekijk Berichten
    Deze motor krijgt per mj18 een CO2 verhoging. Aangezien de bpm in NL dan verhoogt wordt is PON nog in onderhandeling met de fabriek over de prijs. Aldus mijn dealer.
    Hmm, mijn nieuwe allroad 2.0tfsi is net 2 weken geleden besteld, een mj2018. Hoop niet dat mijn fiscale waarde omhoog gaat...is al hoog genoeg...
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

  14. #2033

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mcmteam Bekijk Berichten
    Hmm, mijn nieuwe allroad 2.0tfsi is net 2 weken geleden besteld, een mj2018. Hoop niet dat mijn fiscale waarde omhoog gaat...is al hoog genoeg...
    Tja dan had je maar voor een Dacia Duster moeten gaan.

    #BijtellingBoeitNiet Ik ga nu van privé naar lease en lach me rot om die bijtelling. Kon ik privé niet mijn A4 van rijden. Bij gelijk blijvende kosten had ik ruim over de 70K kunnen gaan. Helaas trekt het leasebudget dat niet. Anders hadden we lekker door gaan klikken in de opties.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  15. #2034

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Dat is waar, de lage rente zorgt ervoor dat de leaseprijzen naar een laagtepunt zijn gezonken. Brandstof is ook een stuk goedkoper dan voorheen. Bijtelling is nu mijn bottleneck. Wat ben ik bereid te betalen. Natuurlijk had ik nooit deze auto prive kunnen rijden voor hetzelfde bedrag. Wij kunnen ook een 'car allowance' krijgen, maar dan ik nooit dezelfde auto rijden voor mijn bijtlelling. Een 1 a 2 jaar oude auto mischien wel, maar dan ook al de risico's.
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

  16. #2035

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skylinemike Bekijk Berichten
    @Raz0r Is een update voor de bak beschikbaar? Wel slecht dat de dealer deze (ook) niet heeft uitgevoerd, de beurt is ongeveer een week geleden namelijk. Als de dealer de bak wel een update heeft gegeven; dan heb ik niets van de update gemerkt (in negatieve zin).

    Zie volgend filmpje vanaf 09:25, Wouter beschrijft de S-Tronic zoals ik hem zou beschrijven.

    Wat jij noemt en wat in dat filmpje terugkomt is echt een software-issue. Er zijn al voor meerdere A4 B9 S-tronic bakken updates beschikbaar. Auto al eens uitgelezen? Post dan even het softwarepartnumber en de huidige softwareversie van je mechatronic. Dan kan ik even voor je kijken of er een update is voordat je naar de dealer rijdt. Dit soort updates doet een dealer nooit standaard.

  17. #2036

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mcmteam Bekijk Berichten
    Hmm, mijn nieuwe allroad 2.0tfsi is net 2 weken geleden besteld, een mj2018. Hoop niet dat mijn fiscale waarde omhoog gaat...is al hoog genoeg...
    Geen zorgen, is enkel van toepassing op de limousine/avant en niet voor de allroad (heb ik vorige week besteld)

  18. #2037

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Hoppa, die Quattro edition (allroad) is zomaar 5000 euro duurder geworden in 2 weken tijd. Hoop dat ALD goed zaken gedaan heeft met PON. Anders heb ik, mijn baas, ALD een probleem....
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

  19. #2038

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Offerteprijs is normaal ook leverprijs. Goedkoper is minder. Duurder is pech voor dealer. En vergeet niet dat dit soort acties impact hebben op de marge. Ben privé ook even naar de quattro edition gaan kijken. Marge was 0% S-edition op de normale A4 is 6% marge. Regulier modellen 10%. Dit zie je terug op inruil of de inkoopprijs voor LM.

    Waarschijnlijk was de quattro Edition zo scherp omdat de verkoop aantallen van de AR tegenvielen en Pon wel productieplaatsen heeft.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #2039

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mcmteam Bekijk Berichten
    Hoppa, die Quattro edition (allroad) is zomaar 5000 euro duurder geworden in 2 weken tijd. Hoop dat ALD goed zaken gedaan heeft met PON. Anders heb ik, mijn baas, ALD een probleem....
    Quattro edition met de speciale prijs was te bestellen tot 31 mei.... en wordt ook voor die prijs geleverd.

  21. #2040

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    125
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Mijn mj2018 A4 is gisteren bij de dealer aangekomen. De (led) achterlichten zijn idd donkerder geworden tov mj2017. Ziet er wel mooi uit met een witte auto en veel zwart aspecten. Helaas pas over 4 weken afhalen ivm vakantie.
    A4 Allroad, 2.0TFSI Quattro, MY 2018, Quattro-Edition

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •