Pagina 52 van 109 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.040 van de 2171

Onderwerp: A4-B9 MY 2016 topic

  1. #1021
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beone21 Bekijk Berichten
    auto geproduceerd in wk 44, keurig op de trein gezet. Maar nu nog niet aangekomen bij Pon . Wagons staan nog bij de grens, dus mijn afspraak van as vrijdag gaat iig niet door.
    Balen dit, en beetje zorgelijk richting einde van het jaar.....
    Chassisnummer is dan al bekend bij jouw dealer, dus die kan voor einde jaar de auto gewoon op kenteken zetten. Geen zorgen.
    Wel jammer dat het zo lang duurt, geeft mij geen goede hoop op december rijden... Mijne is geproduceerd in week 47. Duurt lang....
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  2. #1022

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Hmmm. De mijne, auto via Kamsteeg dealer en leasemij, zou ook a.s. vrijdag geleverd worden. Productieweek was week 46. Dealer gaf aan dat hij twee auto's doorelkaar haalde, en dacht dat de mijne a.s. vrijdag zou komen. Ik vond het een vreemd verhaal, maar ben tijdens werk niet "all out" gegaan.

    Ik vond het wel een vreemd verhaal, vorige week kreeg ik door dat de auto woensdag op kenteken gezet zou gaan worden. Ik vermoed eerder dat ze bij de dealer logistiek even lopen te slapen.

  3. #1023
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Ik denk dat het bij elk nieuw type een ellende is voor die mannen om het fatsoenlijk te regelen. Er zitten een paar slapers tussen.
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  4. #1024
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Hmmm. De mijne, auto via Kamsteeg dealer en leasemij, zou ook a.s. vrijdag geleverd worden. Productieweek was week 46. Dealer gaf aan dat hij twee auto's doorelkaar haalde, en dacht dat de mijne a.s. vrijdag zou komen. Ik vond het een vreemd verhaal, maar ben tijdens werk niet "all out" gegaan.

    Ik vond het wel een vreemd verhaal, vorige week kreeg ik door dat de auto woensdag op kenteken gezet zou gaan worden. Ik vermoed eerder dat ze bij de dealer logistiek even lopen te slapen.
    Kamsteeg (Wittebrug inmiddels) Voorschoten toevallig? Daar zijn ze volop aan het verbouwen, dus het is nogal een 'zooitje' op het terrein. Veel auto's die nog afgeleverd moeten worden. Maar ga er eens kijken zou ik zeggen. Heb daar al 2 B9 Limo's en een Avant vers in het plastic op het terrein zien staan. Wellicht zit de jouwe er tussen.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  5. #1025

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Kamsteeg (Wittebrug inmiddels) Voorschoten toevallig? Daar zijn ze volop aan het verbouwen, dus het is nogal een 'zooitje' op het terrein. Veel auto's die nog afgeleverd moeten worden. Maar ga er eens kijken zou ik zeggen. Heb daar al 2 B9 Limo's en een Avant vers in het plastic op het terrein zien staan. Wellicht zit de jouwe er tussen.
    Als het verhaal klopt zou de mijne (Moonlight Blauwe Avant/Design) er nog niet moeten staan. Helaas komende dagen niet zoveel tijd om eventjes erlangs te rijden. Dus nog even genieten van de voopret


  6. #1026
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Als het verhaal klopt zou de mijne (Moonlight Blauwe Avant/Design) er nog niet moeten staan. Helaas komende dagen niet zoveel tijd om eventjes erlangs te rijden. Dus nog even genieten van de voopret
    Helaas, helaas. Had de mijne eind deze week wel verwacht, maar zal nog wel een weekje duren dan. Geduld.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  7. #1027

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    51
    Posts
    37
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Wink Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Het lijkt wel of iedereen haast heeft ....... De mijne komt eerste helft januari binnen maar ik heb tegen de dealer al gezegd dat ik toch niet eerder dan medio maart de auto wil hebben. Laat eerst de winter maar het land uit zijn, lekker met een nieuwe auto de lente in .......

  8. Ad
  9. #1028

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Naast snel rijden is het bijtellingstechnisch ook fijn snel geleverd te krijgen. De mijne in augustus besteld, op 9 september door leasemij bij dealer order geplaatst. Aflevering was bevestigd op 16 december. Vandaag gehoord dat het 16 februari wordt.... Voel me wel beetje genaaid nu. En er schijnt niets aan te doen zijn, ook geen voorraadauto's beschikbaar.

  10. #1029
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwvdhaar Bekijk Berichten
    Naast snel rijden is het bijtellingstechnisch ook fijn snel geleverd te krijgen. De mijne in augustus besteld, op 9 september door leasemij bij dealer order geplaatst. Aflevering was bevestigd op 16 december. Vandaag gehoord dat het 16 februari wordt.... Voel me wel beetje genaaid nu. En er schijnt niets aan te doen zijn, ook geen voorraadauto's beschikbaar.
    Oops...
    Wat was je productieweek?
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  11. #1030

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwvdhaar Bekijk Berichten
    Naast snel rijden is het bijtellingstechnisch ook fijn snel geleverd te krijgen. De mijne in augustus besteld, op 9 september door leasemij bij dealer order geplaatst. Aflevering was bevestigd op 16 december. Vandaag gehoord dat het 16 februari wordt.... Voel me wel beetje genaaid nu. En er schijnt niets aan te doen zijn, ook geen voorraadauto's beschikbaar.
    Check even wat de leasemij bedoelt. De afleverdatum kan wat anders zijn dan de datum dat de auto op kenteken gaat.

  12. #1031

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jwvdhaar Bekijk Berichten
    Naast snel rijden is het bijtellingstechnisch ook fijn snel geleverd te krijgen. De mijne in augustus besteld, op 9 september door leasemij bij dealer order geplaatst. Aflevering was bevestigd op 16 december. Vandaag gehoord dat het 16 februari wordt.... Voel me wel beetje genaaid nu. En er schijnt niets aan te doen zijn, ook geen voorraadauto's beschikbaar.
    Dat is wel balen ja.... Ik heb rond dezelfde datums besteld en gelukkig is hij er vandaag. Maar 2 maanden vertraging is echt veel en lijkt ook niet in lijn met andere productietijden. Heb je iets bijzonders genomen?

  13. #1032
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Is niet alleen bij Audi het geval. Maatje van mij heeft een 316D besteld en zou nu geleverd moeten worden. Hebben ze bij BMW een fout gemaakt dat hij niet meer dit jaar geleverd kan worden. Voor de pleister op de wond krijgt hij nu een 320D 163PK!

    Dat is nog eens SERVICE!
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  14. #1033
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    De mijne, productieweek 47, is binnen bij de dealer hoor. Geen problemen of vertragingen dus.

    IMG_7291.jpg IMG_7292.jpg IMG_7295.jpg IMG_7317.jpg

    Helemaal happy.

    Overigens @saberone volgens mij staat jouw Avant er ook tussen.

    IMG_7321.jpg
    (helaas dit is de enige foto die ik gemaakt heb)
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  15. #1034

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    skitterend. mijne wordt deze week in elkaar geknutseld.

  16. #1035

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    De mijne, productieweek 47, is binnen bij de dealer hoor. Geen problemen of vertragingen dus.

    IMG_7291.jpg IMG_7292.jpg IMG_7295.jpg IMG_7317.jpg

    Helemaal happy.

    Overigens @saberone volgens mij staat jouw Avant er ook tussen.

    IMG_7321.jpg
    (helaas dit is de enige foto die ik gemaakt heb)
    @Skyline737 toppie
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PK1970 Bekijk Berichten
    Het lijkt wel of iedereen haast heeft ....... De mijne komt eerste helft januari binnen maar ik heb tegen de dealer al gezegd dat ik toch niet eerder dan medio maart de auto wil hebben. Laat eerst de winter maar het land uit zijn, lekker met een nieuwe auto de lente in .......
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saberone Bekijk Berichten
    Check even wat de leasemij bedoelt. De afleverdatum kan wat anders zijn dan de datum dat de auto op kenteken gaat.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #1036
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard A4-B9 MY 2016 topic

    Happy birthday
    Dat front smoelt toch wel lekker hoor!

    En die blauwe A6
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #1037

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door megter Bekijk Berichten
    Dat is wel balen ja.... Ik heb rond dezelfde datums besteld en gelukkig is hij er vandaag. Maar 2 maanden vertraging is echt veel en lijkt ook niet in lijn met andere productietijden. Heb je iets bijzonders genomen?
    productieweek is nu dus week 4... Beetje raar verhaal van dealer dat Audi wekelijks productieweken wisselt en daarom is de verwachte afleverdatum niet altijd definitief. In mijn geval was 8 weken vertraging wel erg extreem maar dealer had ook geen verklaring. Misschien een bijzondere configuratie? Zo bijzonder is het niet. Avant 150pk TDI proline sport met panoramadak. Blijft vervelend allemaal, maar niets aan te doen volgens dealer en leasemij.

  19. #1038
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.170
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    @Skyline737
    Ah, staat die A6 in Exclusivelak Arablauw nu bij jouw dealer

    Ik hoorde via mijn verkoper het gerucht dat de A4 TDI's (zonder Ad Blue) nog even worden tegengehouden ivm uitsluiten sjoemelsoftware... Zou ook reden zijn van schimmig verdwijnen en weer verschijnen van Ultra-motortypes in online configurators... Ik hoop voor de bestellers hier dat het òf niet waar is, òf qua vertraging erg mee gaat vallen!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #1039
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @Skyline737
    Ah, staat die A6 in Exclusivelak Arablauw nu bij jouw dealer

    Ik hoorde via mijn verkoper het gerucht dat de A4 TDI's (zonder Ad Blue) nog even worden tegengehouden ivm uitsluiten sjoemelsoftware... Zou ook reden zijn van schimmig verdwijnen en weer verschijnen van Ultra-motortypes in online configurators... Ik hoop voor de bestellers hier dat het òf niet waar is, òf qua vertraging erg mee gaat vallen!
    Die A6 hebben ze al langer rijden. Heb er destijds zelfs een proefrit in gemaakt.

    Maar alle nieuwe A4 TDI's hebben toch AdBlue? En zijn EURO6? Ik begrijp er lig niet veel van. Die van mij krijg ik iig gewoon mee.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  21. #1040

    Standaard Re: A4-B9 MY 2016 topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    De mijne, productieweek 47, is binnen bij de dealer hoor. Geen problemen of vertragingen dus.

    IMG_7291.jpg IMG_7292.jpg IMG_7295.jpg IMG_7317.jpg

    Helemaal happy.

    Overigens @saberone volgens mij staat jouw Avant er ook tussen.

    IMG_7321.jpg
    (helaas dit is de enige foto die ik gemaakt heb)
    Hey cool!!!! Ze staan alleen nog hoog op hun poten. S-Line is wel stoer zo! En ik ga vandaag maar eens bellen met de dealert.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •