Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Koplampen VFL ombouwen naar FL

  1. #1

    Standaard Koplampen VFL ombouwen naar FL

    Beste,

    ik heb een ongeval gehad met mijn Audi a5 uit 2009. Dus wil ik deze graag ineens ombouwen naar een 2013 facelift modellen vooral de voor en achterlichten met alle kappen en bumpers die erbij komen.

    nu mijn huide wagen had xenon en led voor en achterlichten dus qua bekabeling zit ik goed normaal.

    nu is de vraag dienen de koplampen en achterlichten gecodeerd te worden? En als ik ze nu erin steek gaan ze dan wel aan? Om te testen uiteraard.

    mvg

  2. #2

    Standaard Koplampen VFL ombouwen naar FL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 4XQuattro Bekijk Berichten
    Beste,

    ik heb een ongeval gehad met mijn Audi a5 uit 2009. Dus wil ik deze graag ineens ombouwen naar een 2013 facelift modellen vooral de voor en achterlichten met alle kappen en bumpers die erbij komen.

    nu mijn huide wagen had xenon en led voor en achterlichten dus qua bekabeling zit ik goed normaal.

    nu is de vraag dienen de koplampen en achterlichten gecodeerd te worden? En als ik ze nu erin steek gaan ze dan wel aan? Om te testen uiteraard.

    mvg
    Gebruik ff de zoekfunctie van AF, is al meer overgeschreven.
    Je hebt nog wel meer nodig, voor de voorzijde: motorkap, spatborden, nieuw boordnet stuurapparaat.

    Achterlichten is alleen een kwestie van adapters en coderen, ook al meerdere keren hier besproken, dus gebruik ff de AF zoek functie

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •