Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ophanging linksachter ingezakt

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Ophanging linksachter ingezakt

    Audi a5 Coupe is linksachter ingezakt. De veer linksachter is niet gebroken. De rubbers lijken ook oke.
    wat kan het euvel dan toch de schokbreker zijn?

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Ophanging linksachter ingezakt

    Foto?
    Gebroken veer zie je soms slecht hoor, dat is meestal in de schotel een stukje er af, kijk ook de rechter kant, als de veer daar niet goed zit kan hij daar ook hoger staan i.p.v links lager.
    Niet iemand aan het budget verlagen geweest door veren warm te stoken? Anders 2 veren van de sloop of nieuw en nog eens kijken, schokbreker bepaald geen rijhoogte.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: Ophanging linksachter ingezakt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eugene vd Bekijk Berichten
    Audi a5 Coupe is linksachter ingezakt. De veer linksachter is niet gebroken. De rubbers lijken ook oke.
    wat kan het euvel dan toch de schokbreker zijn?
    Kan eigenlijk alleen een gebroken veer zijn wat al wordt geschreven de schokbreker draagt niks bij aan de hoogte van het onderstel, nieuw niet de wereld misschien gebruikt ook vrij simpel te vinden als je de kleur codering (gekleurde stippen op de veer) hebt. IK heb nog wat veren liggen voor de A5 wanneer je de kleur codering weet kan ik eens kijken of ik er nog een voor je er tussen heb zitten.

  4. #4
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ophanging linksachter ingezakt

    Geen idee of je gasgevulde schokbrekers hebt maar heb het zelf ooit gehad met mijn corrado dat hij iets scheef stond, 1 schokbreker was lek.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •