Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Multitronic bak grijpt niet aan

  1. #1

    Standaard Multitronic bak grijpt niet aan

    Hi,

    mijn multritonic bak is gereviseerd en ze zeggen dat de koppeling ook is vervangen. nou heb ik een probleem namelijk dat hij bij optrekken niet goed aangrijpt en dat gaat gepaard met een schok. Als ik op 0 km/h de rem dus loslaat en gas geef dan schokt hij, maar als ik hem uit laat rollen tot 1-2 km/h dan kan ik pas normaal wegrijden alleen duurt dit 5 seconden dus ik sta constant 5 seconden vast voor een stoplicht. wat zou dit kunnen zijn?

  2. #2
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Multitronic bak grijpt niet aan

    Hallo Luccabest, vervelend voor je! Als tip adviseer ik je de zoekfunctie te gebruiken in dit forum.
    Tik in 'Multitronic' en er gaat een wereld voor je open! M.a.w. je beschrijft, helaas, een bekende klacht van dit type bak.
    Maar je schrijft ook dat de bak onlangs is gereviseerd en dat zelfs de koppeling is vervangen... is het een idee om terug te gaan naar de reparateur en hen naar de klacht te laten kijken? Zorg in ieder geval dat de software up to date is. (Volgens mij hoort een erkende reparateur sowieso de software opnieuw in te laden na revisie en/of vervangen koppeling).
    Mocht die reparateur je niet verder kunnen helpen, er zijn knappe koppen op dit forum die dat mogelijk wel kunnen (iig met een software update).
    Door de zoekfunctie te gebruiken, zal je die ook tegen komen.
    Succes!

  3. #3

    Standaard Re: Multitronic bak grijpt niet aan

    Ben dus terug geweest ermee, zeggen ze dat het een inrijdproces is..lijkt me niet dat een volledig gereviseerde bak als een gek schokt of bonkt bij optrekken ook al moet die inrijden? Rijdt er overigens al 600km mee en doet het nog steeds.

  4. #4

    Standaard Re: Multitronic bak grijpt niet aan

    Nou. er komt ook nog bij dat die als een gek trilt tijdens het rijden en als ik bij stilstand schakel tussen R en N klapt de bak er heftig in. toch maar mee terug gaan denk ik?

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Multitronic bak grijpt niet aan

    Dat lijkt me duidelijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •