Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

  1. #1
    shardphoenix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    83
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Ik heb nu al een paar keer spullen moeten vervoeren waarbij ik de kofferbak open moest laten. Om te voorkomen dat de klep open en dicht klapt tijdens het rijden moet die natuurlijk vastgemaakt worden. Nu kan ik de pin in de sluiting in de bumber waar het slot van de klep omheen klamt als hij dicht is gebruiken als onderste montagepunt, maar waar maken jullie het aan de klep vast? Het slot is lastig want touw glipt eruit, links en rechts de klepjes bij de lamp losgemaakt maar allemaal plastic gaatjes i.p.v. een metalen ankerpunt.

    Ben reuze nieuwsgierig hoe jullie dit oplossen (ik heb geen trekhaak/aanhanger dus kan het niet anders vervoeren.
    Audi A5 Pro Line Nav 2010 2.0 TFSI 180  278 PK (MTM Tuning), K&N filter, 18" MAK Variante Mirror velgen, slotbouten, TPMS, phantomzwart, sportst. (Atrium bekleding), sportonder., auto dim. spiegel, chrome uitlaatstuk, geen badges, zwarte hemel.

  2. #2
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Je kunt het slot toch dicht drukken in de klep zodat het touw er niet uit kan.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  3. #3
    shardphoenix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    83
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons716 Bekijk Berichten
    Je kunt het slot toch dicht drukken in de klep zodat het touw er niet uit kan.
    Heb dat inderdaad geprobeerd, maar het touw glijd uit het slot in de klep. Dit is geen volledige dichte ring als hij op slot zit 🙁.
    Audi A5 Pro Line Nav 2010 2.0 TFSI 180  278 PK (MTM Tuning), K&N filter, 18" MAK Variante Mirror velgen, slotbouten, TPMS, phantomzwart, sportst. (Atrium bekleding), sportonder., auto dim. spiegel, chrome uitlaatstuk, geen badges, zwarte hemel.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Spanband met een sterke magneet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    shardphoenix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    83
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Spanband met een sterke magneet.
    Die moet je even toelichten. Spanband over de buitenkant van de kofferbak? Waarop de magneet aansluiten? Ik kan geen voorstelling maken van wat je bedoelt?
    Audi A5 Pro Line Nav 2010 2.0 TFSI 180  278 PK (MTM Tuning), K&N filter, 18" MAK Variante Mirror velgen, slotbouten, TPMS, phantomzwart, sportst. (Atrium bekleding), sportonder., auto dim. spiegel, chrome uitlaatstuk, geen badges, zwarte hemel.


  6. #6
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Twee karabijnhaken en een spanbandje ertussen.

  7. #7
    shardphoenix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    45
    Posts
    83
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
    Twee karabijnhaken en een spanbandje ertussen.
    Thx. Denk dat ik voor zoiets ga ja. 2 karabijnen (een aan slot en een aan pin waar slot invalt en dan een strak dik nylon touw of een smalle spanband ertussen. Toppie. Thx.
    Audi A5 Pro Line Nav 2010 2.0 TFSI 180  278 PK (MTM Tuning), K&N filter, 18" MAK Variante Mirror velgen, slotbouten, TPMS, phantomzwart, sportst. (Atrium bekleding), sportonder., auto dim. spiegel, chrome uitlaatstuk, geen badges, zwarte hemel.

  8. Ad
  9. #8
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Kofferbak vastmaken tijdens vervoer spullen

    Ik gebruik wel eens een spin snelbinder waar ik aan 1 kant de haak heb verwijdert, die blijft bij mij prima zitten als ik het slot dicht druk.. wel een dikke knop op het einde leggen zodat hij niet door het slot schiet....zoiets van 12 mm dik https://www.vandeweerdtshop.nl/?rout...oduct_id=11610
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •