Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Nieuw interieur inbouwen

  1. #1

    Standaard Nieuw interieur inbouwen

    Hey hey,

    Ik kon niet vinden of deze vraag al eerder gesteld is, maar ik heb een lederen interieur gevonden voor mijn Audi A5 Cabriolet.
    Is het mogelijk om een engels interieur in mijn links gestuurde auto te bouwen of moet ik hierbij ergens rekening mee houden?
    de stoelen die ik op het oog heb zijn elektrisch, hiervoor heb ik onderstaande kabelset besteld.
    Ook hebben deze stoelen nekverwarming. Ik kan nergens vinden hoe dit precies in elkaar zit. Zijn er specifieke dingen waar ik rekening mee moet houden,

    Voor het loskoppelen van de stoelen moet de accu losgekoppeld zijn, heb ik begrepen. Nu heb ik hier al verschillende manieren gehoord om dit te doen. Wat is volgens jullie de makkelijkste en beste manier? Om foutcodes te voorkomen.

    dankjewel alvast!

    Bestelde kabel: https://www.vagshop.nl/audi-a4-b8-a5...oelverstelling

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw interieur inbouwen

    Zou je voortaan je vragen over deze auto zelf in het 8T-subforum willen zetten? Verplaatst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Nieuw interieur inbouwen

    Excuses, dit is de eerste keer dat ik zelf iets plaat.

  4. #4

    Standaard Nieuw interieur inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tobykuepers Bekijk Berichten
    Hey hey,

    Ik kon niet vinden of deze vraag al eerder gesteld is, maar ik heb een lederen interieur gevonden voor mijn Audi A5 Cabriolet.
    Is het mogelijk om een engels interieur in mijn links gestuurde auto te bouwen of moet ik hierbij ergens rekening mee houden?
    de stoelen die ik op het oog heb zijn elektrisch, hiervoor heb ik onderstaande kabelset besteld.
    Ook hebben deze stoelen nekverwarming. Ik kan nergens vinden hoe dit precies in elkaar zit. Zijn er specifieke dingen waar ik rekening mee moet houden,

    Voor het loskoppelen van de stoelen moet de accu losgekoppeld zijn, heb ik begrepen. Nu heb ik hier al verschillende manieren gehoord om dit te doen. Wat is volgens jullie de makkelijkste en beste manier? Om foutcodes te voorkomen.

    dankjewel alvast!

    Bestelde kabel: https://www.vagshop.nl/audi-a4-b8-a5...oelverstelling
    Zie mijn retrofit topic voor de 8T/8K , daar vindt je een DIY hoe je een UK interieur in bouwt en ombouwt in een EU.
    Bezettings Sensor in passagiers stoel UK moet over in passagiers stoel EU (ivm gordel en airbag)


    https://www.audiforum.nl/forum/model...ml#post1119215

    Lees het hele topic door, ook de posten ervoor en erna. Als je vragen hebt stel ze in dat DIY topic

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •