Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Achterbumper vervangen

  1. #1

    Standaard Achterbumper vervangen

    Beste forum leden, recent heeft iemand tegen mijn achterbumper aangereden dus deze laat ik nu vervangen en spuiten. Ik heb de vraag naar een 2de hands achterbumper uit gezet op onderdelenlijn.nl . Ik heb mijn chassisnummer en oem code uit het schade rapport vermeld (8t0 807 303 a gru). Binnen 1 uur al 5 reacties maar naar door vragen bleken 4 toch niet te passen. De verkoper die zegt dat zijn bumper wel past zegt dat hij mijn chassisnummer heeft vergeleken met het chassisnummer van de auto waar de te koop aangeboden achterbumper vanaf komt. Hoe weet ik nu zeker of het ook allemaal past?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterbumper vervangen

    Verplaatst naar het 8T-subforum, svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Achterbumper vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berto85 Bekijk Berichten
    Beste forum leden, recent heeft iemand tegen mijn achterbumper aangereden dus deze laat ik nu vervangen en spuiten. Ik heb de vraag naar een 2de hands achterbumper uit gezet op onderdelenlijn.nl . Ik heb mijn chassisnummer en oem code uit het schade rapport vermeld (8t0 807 303 a gru). Binnen 1 uur al 5 reacties maar naar door vragen bleken 4 toch niet te passen. De verkoper die zegt dat zijn bumper wel past zegt dat hij mijn chassisnummer heeft vergeleken met het chassisnummer van de auto waar de te koop aangeboden achterbumper vanaf komt. Hoe weet ik nu zeker of het ook allemaal past?
    @Berto85 Wat meer info over je A5/8T nodig.

    Er is een pre-facelift A5/8T tot MY2010 en een facelift A5/8T vanaf MY2010 vanaf omstreeks week 25.

    Coupe en Sportback op beiden verschillend.
    En er zijn ook nog versie met trekhaak uitsparing, maar die kun je evt zelf inzagen.

    Dan nog verschil tussen gewone bumper en S-Line bumper.

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  4. #4
    AEK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2019
    Leeftijd
    32
    Posts
    70
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Achterbumper vervangen

    Check anders de site schadeautos.nl en dan bij het tabje “demontage” of “onderdelen”. Als je gaat zoeken op onderdelen, dan staat vaak ook aangegeven van welke auto het afkomstig is, zo kan je voor je zelf ook nagaan of het om dezelfde voertuig gaat of niet.

    Daarnaast, zoals hierboven al werd aangegeven, zijn er nog de verschillen in carosserievorm en wel of geen S-line/competition.
    Laatst gewijzigd door AEK; 06-08-22 om 02:55.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •