Ik heb sinds kort een A5 Cabrio uit 2009. Mooie bak - zeker omdat hij voorzien is van een 8-traps automaat. Een feestje om in te rijden (zowel open als dicht). Deze A5 is voorzien van een Concert radio met een Parrot Asteroid mini systeem waar helaas de remote van is "verdwenen".

Ik eigenlijk al tig jaar gewend geraakt aan allerhande MMI versies voor navigatie en bluetooth bellen etc. maar het blijkt - voor zover ik de reacties hier lees - nogal een crime te zijn om de Concert versie te vervangen door een MMI (of iets vergelijkbaars). Ja het kan wel maar dan ben je voor een carplay versie ex inbouw al bijna €2.000 verder. Dus even zoeken naar een losse remote voor de Parrot...... Helaas - nergens te vinden. Een nieuwe kopen? En die remote gebruiken? Is een beetje tegen mijn principe en ook niet echt goedkoop.

Dus ben ik aan het zoeken gegaan naar een (eenvoudiger) oplossing om de bestaande parrot te vervangen door iets anders. Heeft iemand ervaring met het uitbouwen van de Parrot en vervangen door een andersoortige bluetooth handsfree bel oplossing? Het liefst een oplossing die gebruikt maakt van hetgeen er al aanwezig is :-)