Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Auto gaat piepen maar staat al paar uur geparkeerd

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Auto gaat piepen maar staat al paar uur geparkeerd

    Hallo,

    Mijn Audi A5 coupe uit 2008 gaat sinds een week plotseling piepen. Hij staat al een paar uur(of een kwartier of een halve dag) geparkeerd uiteraard vergrendeld, en gaat dan opeens piepen. Soms met knipperlichten soms niet. Als een wekker zeg maar, piep piep piep, en in huis hoorbaar. Ik weet vrij zeker dat het alarm(fabriek) de claxon gebruikt en dat is dit beslist niet. Toch best vervelend zeker als je niet dichtbij huis kunt parkeren.

    Heeft iemand hier ervaring mee of komt het bekend voor? Alle info is welkom!

    Ik vind op het forum van alles over piepende autos logischerwijs, maar kon specifiek hierover niks vinden. Maar searchen op een piepend geluid is ook niet het makkelijkst dus bij voorbaat excuses als er toch al een topic over blijkt te bestaan.

  2. #2

    Standaard Auto gaat piepen maar staat al paar uur geparkeerd

    Misschien zit er een insect in je auto, die de interieur bewaking activeert ?

    Interieur bewaking kun je evt apart uitschakelen, dan blijven de andere functies van je alarm actief.

    Ter info: fabrieks alarm gebruikt niet je claxon maar heeft een aparte hoorn bij je schutboard onder de ruitenwisser, en ook je alarm lichten knipperen dan.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto gaat piepen maar staat al paar uur geparkeerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Misschien zit er een insect in je auto, die de interieur bewaking activeert ?

    Interieur bewaking kun je evt apart uitschakelen, dan blijven de andere functies van je alarm actief.

    Ter info: fabrieks alarm gebruikt niet je claxon maar heeft een aparte hoorn bij je schutboard onder de ruitenwisser, en ook je alarm lichten knipperen dan.

    Peeet
    De interieur bewaking door een insect, ja man dat moet het zijn! Ik ga meteen op jacht, ontzettend bedankt Peeet!

  4. #4

    Standaard Re: Auto gaat piepen maar staat al paar uur geparkeerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alert Bekijk Berichten
    De interieur bewaking door een insect, ja man dat moet het zijn! Ik ga meteen op jacht, ontzettend bedankt Peeet!

    Succes, Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •