Beste,

Ik heb ontdekt dat er nogal wat water in mijn koffer lag van mijn S5 cabrio (2013). Vooral links en rechts aan de zijkanten in de koffer. Nu heb ik gelezen dat 1 van de oorzaken zou kunnen liggen aan de rubber afdichting waar het cabrio-dak in verdwijnt. Dat deel zal ik verder uitzoeken en eventueel de rubber vervangen met een nieuwe versie (of eventueel rubberen ringen zetten in de afdichting waar er watersporen zijn). Ik vind deze afdichting echter verschrikkelijk duur en vroeg mij af of jullie soms een originele onderdelenwebsite kunnen aanbevelen met "aanvaardbaardere" prijzen.
Daarnaast heb ik ook gemerkt dat mijn beide achterlichten die aan mijn kofferdeksel zelf vast zijn, gecondenseerd zijn. Bij het open doen van mijn kofferdeksel, merkte ik ook dat het tapijt ervan volledig nat was, zelfs achter mijn gevarendriehoek druipte er water af. Deze snap ik dan niet meer.
Enig idee waar dit zou kunnen van komen ?
Ik las dat het zou kunnen komen van de afdichtingsrubbers van de achterlichten (echter ken ik deze audi artikelcodes niet) en dit lijkt mij ook raar want de koffer blijft gesloten en mijn wagen staat gewoon stil... De lichten bevinden zich op het laagste punt van het kofferdeksel, hoe kan dat dan naar de gevarendriehoek (naar boven) lopen ?

Thanks voor jullie hulp