Nope...
Vanaf nu het nieuwe modeljaar dus de nieuwe kleuren te bestellen, oude kleuren alleen nog als exclusive aanbod. FL komt later pas...
Afdrukvoorbeeld
Dat nieuwe scherm voor de navi zou wel eens Audi's antwoord op de RNS-E-diefstalhausse kunnen zijn. Navi in meer delen is lastiger te jatten.
Het huidige systeem in de A5 is toch ook al in tig delen?
Zou het 'm zijn?
Bron: http://www.audiblog.nl/?p=45844
Bijlage 102390
Volgens mij is het een A6
Lijkt me dat het (origneel door fred44nl?) geposte Audi document helder is:
- A5/S5 wordt in PW 22 (normale aanpassing week voor MY 2012) niet echt aangepast, alleen tweetal kleur mods
- A5/S5 wordt in PW37 wel vernieuwd (MY 2012), dat is mid September, dus precies tijdens/na de IAA in Frankfurt waar de facelift getoond wordt
- dealers worden binnenkort(?) geinformeerd over deze PW 37/MY 2012
Hier nogmaals bijgesloten:
Bijlage 102392
@martijn3: dacht het eerst ook te zien, maar lijkt gewoon dat dat "witte ding" van die auto er naast is en dus "in de weg zit", en als je het zo bekijkt is het gewoon een "classic" A5 front?
Op het moment dat ik mijn A5 Sportback heb besteld was de productiedatum KW46. In KW32 gaan de productielijnen om. Dit is de info die ik van mijn dealer kreeg.
pdf is corrupt: kan niet worden geopend met Ac, Reader laatste versie.
Verwarrende berichten allemaal....
Martijn3: Blijf gewoon bij de feiten:
Ja mijn dealer is goed geinformeerd.
Ja ik heb de afspraak (concreet vastgelegd) dat het de face lift wordt (MJ 2012)
Wat de info betreft over de A5 dat heb ik inderdaad nit goed gezien op audi.de.
Sluiten en over.
Vergeet Acrobat Reader en gebruik Foxit Reader. Vele malen sneller, minder geheugen, etc.
Ombouw van de productielijnen in week 32 kan ik me prima voorstellen. De weken die naar de markt worden gecommuniceerd zijn altijd leverweken... Dus productie vanaf week 33 (ze moeten de showauto's voor IAA toch ook bouwen ;) ), uitlevering aan klanten vanaf week 37.
Zo'n planning staat ook echt niet in tarotkaarten of een glazen bol... Dealers moeten (ruim) één jaar voor introductie de demo-auto's al bestellen. Op zo'n moment wordt er een aantal gefixeerde configuraties voorgelegd van aandrijflijn / kleur / uitrusting waaruit kan worden gekozen. Dan is er dus al veel bekend aan nieuwe motoren, kleuren, velgen, standaarduitrusting en opties. Ook staat er dan al een (behoorlijk betrouwbare) indicatie bij van moment marktintroductie. Aldus kon ik eind vorig jaar al de timing van de facelift A5 en A4 hier melden; mijn dealer had toen namelijk keuzelijstje voor de demo's liggen :)
Ik begrijp ook dat een verkoper moet weten hoe zijn product eruitziet. Maar aangezien alle verkopers die ik de afgelopen weken heb gesproken (zelfs vandaag nog) zich blijven volharden in hardnekkige onwetendheid, vind ik het vreemd dat deze informatie vanuit Pon slechts een enkele dealer wel heeft bereikt.
We zullen zien! Nu over en sluiten dan?
Edit: doe ik het deurtje toch nog een klein beetje open ;) Autofanaat en Ketelapper; is jullie toevallig ook al iets meer verteld over de aanpassingen in het interieur?
@Martijn:
Iedere dealer krijgt dezelfde informatie vanuit Pon, maar blijkbaar leest niet iedereen even goed en/of houden sommige dealerdirecties de informatie bij zichzelf ipv te verspreiden naar alle verkopers :( Zal misschien nog wel zwaar achterhaalde gedachte bij zitten, dat de klant dom gehouden moet worden om te voorkomen dat de klant gaat wachten...
Interieur zou volgens mijn verkoper flink veranderen met dashboardopzet net als in A6 / A7 / A8 met klapperflapperscherm.
Ja: Mij is verteld dat de FL zich zal beperken tot het exterieur, koplampen, mistlampen en achterlichten en uiteraard de noodzakelijke aanpassingen aan de carrosserie.
Aanpassingen aan het interieur zullen pas plaats vinden over 2 à 3 jaar bij een nieuw model.
Snappen jullie nu wat ik bedoel?
Het blijft een vaag gebied waarin zich veel tegenstrijdigheden bevinden.
En natuurlijk heeft niemand een glazen bol ;) Was ook cynisch bedoeld en niet kwetsend :)
Mocht iemand dat wel zo hebben ervaren dan bij deze mijn excuses.