Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 473

Onderwerp: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

  1. #41
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    Jip Ik weet het zeker!
    Vanaf nu zijn alle A5's het nieuwe model.
    Nope...
    Vanaf nu het nieuwe modeljaar dus de nieuwe kleuren te bestellen, oude kleuren alleen nog als exclusive aanbod. FL komt later pas...

  2. #42

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    Jip Ik weet het zeker!
    Vanaf nu zijn alle A5's het nieuwe model.
    Als dat net zulke betrouwbare info is, als je A4 aanname, zou ik voor de A5 sportback toch enige terughoudigheid betrachten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    Op Audi.de is deze kleur al te "zien" bij de Q5 en de vernieuwde A4 waarbij de "rare slinger" in de dagrijverlichting is vervangen door een strakkere lijn. ;-))
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeteW Bekijk Berichten
    Onzin, dat is gewoon een A4 zonder Xenon/Led verlichting die is afgebeeld, waar de site met opstart op Audi.de
    Na aanvinken Xenon, in de optie lijst verschijnt, gewoon de slinger LED

    Bijlage 102344 Bijlage 102345
    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #43
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Dat nieuwe scherm voor de navi zou wel eens Audi's antwoord op de RNS-E-diefstalhausse kunnen zijn. Navi in meer delen is lastiger te jatten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #44
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Dat nieuwe scherm voor de navi zou wel eens Audi's antwoord op de RNS-E-diefstalhausse kunnen zijn. Navi in meer delen is lastiger te jatten.
    Helaas niet de mooiste oplossing.
    Wat mij betreft 220 volt bij oneigenlijk gebruik
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #45

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Het huidige systeem in de A5 is toch ook al in tig delen?
    A5 Coupé 2.0 TFSI Multitronic Proline Yellowstone - verkocht


  6. #46
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Zou het 'm zijn?

    Bron: http://www.audiblog.nl/?p=45844

    facelift-A5-vraagteken.png

    Volgens mij is het een A6

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Lijkt me dat het (origneel door fred44nl?) geposte Audi document helder is:
    - A5/S5 wordt in PW 22 (normale aanpassing week voor MY 2012) niet echt aangepast, alleen tweetal kleur mods
    - A5/S5 wordt in PW37 wel vernieuwd (MY 2012), dat is mid September, dus precies tijdens/na de IAA in Frankfurt waar de facelift getoond wordt
    - dealers worden binnenkort(?) geinformeerd over deze PW 37/MY 2012

    Hier nogmaals bijgesloten:

    Audi wijzigingen2012.pdf

    @martijn3: dacht het eerst ook te zien, maar lijkt gewoon dat dat "witte ding" van die auto er naast is en dus "in de weg zit", en als je het zo bekijkt is het gewoon een "classic" A5 front?
    Laatst gewijzigd door HAWKiS5; 31-05-11 om 14:15.
    RS5

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    68
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Op het moment dat ik mijn A5 Sportback heb besteld was de productiedatum KW46. In KW32 gaan de productielijnen om. Dit is de info die ik van mijn dealer kreeg.

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    68
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    pdf is corrupt: kan niet worden geopend met Ac, Reader laatste versie.

  11. #50
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    Op het moment dat ik mijn A5 Sportback heb besteld was de productiedatum KW46. In KW32 gaan de productielijnen om. Dit is de info die ik van mijn dealer kreeg.
    Die dealer van jou.......zit die toevallig in een tent met een glazen bol en tarotkaarten?

    Maar volgens mij, en we hebben het al meerdere malen gezegd, betreft het hier modeljaar 2012 en niet de facelift.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  12. #51

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Verwarrende berichten allemaal....

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    68
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Martijn3: Blijf gewoon bij de feiten:
    Ja mijn dealer is goed geinformeerd.
    Ja ik heb de afspraak (concreet vastgelegd) dat het de face lift wordt (MJ 2012)
    Wat de info betreft over de A5 dat heb ik inderdaad nit goed gezien op audi.de.
    Sluiten en over.

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    pdf is corrupt: kan niet worden geopend met Ac, Reader laatste versie.
    Vergeet Acrobat Reader en gebruik Foxit Reader. Vele malen sneller, minder geheugen, etc.
    RS5

  15. #54

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    Martijn3: Blijf gewoon bij de feiten:
    Ja mijn dealer is goed geinformeerd.
    Ja ik heb de afspraak (concreet vastgelegd) dat het de face lift wordt (MJ 2012)
    Wat de info betreft over de A5 dat heb ik inderdaad nit goed gezien op audi.de.
    Sluiten en over.
    Nu zaai je dus weer verwarring, de A4

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #55
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.172
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ombouw van de productielijnen in week 32 kan ik me prima voorstellen. De weken die naar de markt worden gecommuniceerd zijn altijd leverweken... Dus productie vanaf week 33 (ze moeten de showauto's voor IAA toch ook bouwen ), uitlevering aan klanten vanaf week 37.

    Zo'n planning staat ook echt niet in tarotkaarten of een glazen bol... Dealers moeten (ruim) één jaar voor introductie de demo-auto's al bestellen. Op zo'n moment wordt er een aantal gefixeerde configuraties voorgelegd van aandrijflijn / kleur / uitrusting waaruit kan worden gekozen. Dan is er dus al veel bekend aan nieuwe motoren, kleuren, velgen, standaarduitrusting en opties. Ook staat er dan al een (behoorlijk betrouwbare) indicatie bij van moment marktintroductie. Aldus kon ik eind vorig jaar al de timing van de facelift A5 en A4 hier melden; mijn dealer had toen namelijk keuzelijstje voor de demo's liggen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  17. #56
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Ik begrijp ook dat een verkoper moet weten hoe zijn product eruitziet. Maar aangezien alle verkopers die ik de afgelopen weken heb gesproken (zelfs vandaag nog) zich blijven volharden in hardnekkige onwetendheid, vind ik het vreemd dat deze informatie vanuit Pon slechts een enkele dealer wel heeft bereikt.
    We zullen zien! Nu over en sluiten dan?

    Edit: doe ik het deurtje toch nog een klein beetje open Autofanaat en Ketelapper; is jullie toevallig ook al iets meer verteld over de aanpassingen in het interieur?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  18. #57
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.172
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    @Martijn:
    Iedere dealer krijgt dezelfde informatie vanuit Pon, maar blijkbaar leest niet iedereen even goed en/of houden sommige dealerdirecties de informatie bij zichzelf ipv te verspreiden naar alle verkopers Zal misschien nog wel zwaar achterhaalde gedachte bij zitten, dat de klant dom gehouden moet worden om te voorkomen dat de klant gaat wachten...

    Interieur zou volgens mijn verkoper flink veranderen met dashboardopzet net als in A6 / A7 / A8 met klapperflapperscherm.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #58
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @Martijn:
    Iedere dealer krijgt dezelfde informatie vanuit Pon, maar blijkbaar leest niet iedereen even goed en/of houden sommige dealerdirecties de informatie bij zichzelf ipv te verspreiden naar alle verkopers Zal misschien nog wel zwaar achterhaalde gedachte bij zitten, dat de klant dom gehouden moet worden om te voorkomen dat de klant gaat wachten...

    Interieur zou volgens mijn verkoper flink veranderen met dashboardopzet net als in A6 / A7 / A8 met klapperflapperscherm.
    Thanks! Ze zullen inderdaad wel een goede reden hebben om ons in het ongewisse te laten. Ook op de kleuren die wel leverbaar zijn zit inmiddels een wachttijd van 5/6 maanden. Dus de logica ontgaat mij een beetje.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    68
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Ik begrijp ook dat een verkoper moet weten hoe zijn product eruitziet. Maar aangezien alle verkopers die ik de afgelopen weken heb gesproken (zelfs vandaag nog) zich blijven volharden in hardnekkige onwetendheid, vind ik het vreemd dat deze informatie vanuit Pon slechts een enkele dealer wel heeft bereikt.
    We zullen zien! Nu over en sluiten dan?

    Edit: doe ik het deurtje toch nog een klein beetje open Autofanaat en Ketelapper; is jullie toevallig ook al iets meer verteld over de aanpassingen in het interieur?
    Ja: Mij is verteld dat de FL zich zal beperken tot het exterieur, koplampen, mistlampen en achterlichten en uiteraard de noodzakelijke aanpassingen aan de carrosserie.
    Aanpassingen aan het interieur zullen pas plaats vinden over 2 à 3 jaar bij een nieuw model.

  21. #60
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autofanaat Bekijk Berichten
    Ja: Mij is verteld dat de FL zich zal beperken tot het exterieur, koplampen, mistlampen en achterlichten en uiteraard de noodzakelijke aanpassingen aan de carrosserie.
    Aanpassingen aan het interieur zullen pas plaats vinden over 2 à 3 jaar bij een nieuw model.
    Snappen jullie nu wat ik bedoel?
    Het blijft een vaag gebied waarin zich veel tegenstrijdigheden bevinden.
    En natuurlijk heeft niemand een glazen bol Was ook cynisch bedoeld en niet kwetsend

    Mocht iemand dat wel zo hebben ervaren dan bij deze mijn excuses.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •