Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Trilling Audi S5 2008

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Trilling Audi S5 2008

    Hallo mede auto/audi liefhebbers,

    Sinds enkele weken heb ik een Audi S5 uit 2008. De 4.2 liter variant. Prima auto op 1 (heel vervelend) detail na: ik heb een (lichte maar zeer irritante) trilling in zowel stuur als stoel. Bij verschillende snelheden. Dat lijkt een kwestie van balanceren maar dat heeft niet mogen helpen. De auto rijdt op 20 inch met Dunlop banden. Het zijn originele velgen, geen namaak. Daarvan is me inmiddels namelijk al duidelijk dat er dan speling kan optreden. Dat is het dus niet. De auto heeft 42k km gelopen.

    Ik lees op internet verschillende mogelijke oorzaken. Voor de A4 zou zelfs een draagarm modificatie zijn geweest, vanwege ditzelfde probleem. Nu is mijn vraag of er iemand is die dit leest en bij wie er een lampje gaat branden. De auto gaat terug naar de garage maar ook zij tasten (nog) in het duister. Ik probeer zoveel mogelijk info te verzamelen om ze te helpen en ervoor te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Bij voorbaat dank voor reacties...

    Groeten Wouter

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Trilling Audi S5 2008

    Welkom. Leer even het forum kennen, niet de bedoeling dat je vragen maar gewoon in Algemene discussie plaatst. Verplaatst naar het A5-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Trilling Audi S5 2008

    45 pagina's aan leesvoer hierover:

    http://www.audiforum.nl/forum/b8-200...-probleem.html

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •