Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324
Resultaten 461 tot 473 van de 473

Onderwerp: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

  1. #461
    MaartenF's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    49
    Posts
    93
    Kudos
    0

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lion of Judah Bekijk Berichten
    Mijn auto is ook al onder weg naar de dealer, net als die van MaatenF. Wordt dus geen Pro Line S uitvoering maar ik hoef er ook geen maanden meer op te wachten en dat is ook wel leuk moet ik zeggen.
    Inderdaad! En, ik kwam er ook achter dat s-line exterieur en trekhaak niet samen kunnen dus dat was toch niets geworden. Dat verzacht de pijn wel...

  2. #462
    Lion of Judah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    235
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Welke kleur heb jij?
    Wenn träume 4 räder haben, haben sie meistens auch 4 ringe.

  3. #463
    RWI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenF Bekijk Berichten
    Inderdaad! En, ik kwam er ook achter dat s-line exterieur en trekhaak niet samen kunnen dus dat was toch niets geworden. Dat verzacht de pijn wel...
    MaartenF, weet je zeker dat er geen trekhaak onder kan? Ook geen afneembare? Volgens mijn dealer zou dit nl. geen probleem zijn. Hoe kom jij aan die info?

  4. #464
    MaartenF's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    49
    Posts
    93
    Kudos
    0

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lion of Judah Bekijk Berichten
    Welke kleur heb jij?
    Ik heb gekozen voor monsoon grijs

  5. #465
    MaartenF's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    49
    Posts
    93
    Kudos
    0

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RWI Bekijk Berichten
    MaartenF, weet je zeker dat er geen trekhaak onder kan? Ook geen afneembare? Volgens mijn dealer zou dit nl. geen probleem zijn. Hoe kom jij aan die info?
    Nou heb ik dat gelezen in de accessoires prijslijst. Alleen als ik dat nog eens kritisch doorlees bij de diffuser met blade staat daar bij niet in combinatie met trekhaak maar ook niet icm s-line. Ik was dus misschien iets te snel met de conclusie... Dit is een andere onderspoiler dan die van s-line exterieur.
    Wellicht telefoontje naar de dealer voor de zekerheid...?
    Of wellicht zijn er ervaringsdeskundigen?


  6. #466

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn3 Bekijk Berichten
    Jullie boffen maar met dit Proline S(ale) pakket!
    Hehe, was jij niet degene die bang was dat Audi uit zou komen met een Proline S pakket? Selffull filling prophecy :-)

  7. #467

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JWdrive Bekijk Berichten
    Gaat het bij jou om een leaseauto of 'gewone' koop?

    Net even de dealer gebeld, maar die gaf aan de order niet te willen wijzigen (lease proline + s line).
    Tja, het helpt soms om de dealer ook wat te laten verdienen voor de rompslomp. paar procent minder korting of zo. De leasemij kan haast niet dwars liggen, want het wordt een dikkere auto tegen lagere cataloguswaarde,dus verdienen ze er meer op (bij gelijkblijvende leaseprijs). En jij ook blij met lagere cat waarde, evt lagere BPM en dikkere auto.

  8. Ad
  9. #468
    MrEdge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    48
    Posts
    140
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JWdrive Bekijk Berichten
    Gaat het bij jou om een leaseauto of 'gewone' koop?

    Net even de dealer gebeld, maar die gaf aan de order niet te willen wijzigen (lease proline + s line).
    Dat hoef je niet te accepteren. Ik heb mijn dealer ook even gebeld en die gaf aan dat Audi een lijst heeft gemaakt van auto's die in aanmerking komen. Dat zijn in principe alle auto's die al S-line hadden.
    Ik heb geen S-line, maar wel metallic lak, sportstoelen en wielen. Ze zijn aan het kijken wat voor mij de mogelijkheden zijn. Het is een leasebak en daardoor zou het duurder uit kunnen pakken omdat de LM dan minder korting krijgt.

  10. #469
    JWdrive's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    41
    Posts
    63
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrEdge Bekijk Berichten
    Dat hoef je niet te accepteren. Ik heb mijn dealer ook even gebeld en die gaf aan dat Audi een lijst heeft gemaakt van auto's die in aanmerking komen. Dat zijn in principe alle auto's die al S-line hadden.
    Ik heb geen S-line, maar wel metallic lak, sportstoelen en wielen. Ze zijn aan het kijken wat voor mij de mogelijkheden zijn. Het is een leasebak en daardoor zou het duurder uit kunnen pakken omdat de LM dan minder korting krijgt.
    Volgens de dealer zou inderdaad de marge voor hem kleiner worden.. Ter verduidelijking, ik heb pro line en s line besteld, niet s line exterieur. Dan wordt het volgens de dealer een hele andere auto, waardoor hij er geen pro line s van maakt (onder dezelfde voorwaarden). Een nieuwe calculatie zou kunnen (via LM), dan kan de order wel gewijzigd worden.

    De LM gaf aan dat vanaf komende week de pro line s in het systeem staat met prijzen. Ik weet nu al dat de cataloguswaarde lager wordt, maar nog niet wat de maandprijs wordt.
    2018 Tesla Model S 100D | 1997 Audi A6 2.4 Quattro
    2015 Audi A3 Sportback e-tron | 2012 Audi A5 Sportback 1.8 TFSI Proline S| 1997 BMW 328i M Coupé circuit tool | 2008 BMW 116i M | 1995 Mitsubishi Colt 1.6 16v GLXi

  11. #470

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Hier is de bestelling ook geplaatst
    Audi A5 Proline S 1.8TFSI Multitronic
    Elecktrisch schuif/kanteldak
    Elecktisch inklapbare spiegels
    Audi Parkeerhulp plus
    Audi Hold Assist

    Ondanks de voordelen die er laatste weken bij kwamen (20% bijtelling ook voor de MT, BPM 2012 en proline S) toch niet gekozen voor MMI Plus.
    Nu helaas wachten tot 31 juni en in de tussentijd vriendjes worden met een iemand die wat VAGcom aanpassingen voor mij kan doorvoeren

  12. #471

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bkraan Bekijk Berichten
    Hier is de bestelling ook geplaatst
    Audi A5 Proline S 1.8TFSI Multitronic
    Elecktrisch schuif/kanteldak
    Elecktisch inklapbare spiegels
    Audi Parkeerhulp plus
    Audi Hold Assist

    Ondanks de voordelen die er laatste weken bij kwamen (20% bijtelling ook voor de MT, BPM 2012 en proline S) toch niet gekozen voor MMI Plus.
    Nu helaas wachten tot 31 juni en in de tussentijd vriendjes worden met een iemand die wat VAGcom aanpassingen voor mij kan doorvoeren
    pfoeh, lang wachten... zorg wel dat deze uiterlijk vóór 01-07-2012 op kenteken staat ! anders heb je helaas weer 25% procent bijtelling ivm de wetswijziging m.i.v. 01-07-2012 ! ook ik zal straks gebruik willen maken van vagcom welwillende.... maar dan al wel begin maart.

  13. #472

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Vandaag bevestiging gekregen dat auto's welke na 06-01-2012 worden gebouwd en S-line interieur en exterieur en proline hebben besteld ALTIJD mogen aanpassen naar Pro-line S. Scheelt weer een boel euri's (als tegen die tijd de euro nog bestaat dan )

    Dus nu wordt het een audi a5SB pro-line S / daytona grijs / 3 zits achterbank / mmi plus en de B&O en afgevlakt stuurwiel.

    Toen ik in september begon met samenstellen was de auto € 54.627,00 en nu door de BPM aanpassing en ander pakket de identieke auto € 47994,00 !
    dat is een heel goede zaak.

    scheelt ook nog even € 55,00 netto per maand in de bijtelling.
    Dit beschouw ik maar even als een leuk eindejaarsbonus. !

  14. #473
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie weet of er wijzigingen komen voor de A5 Sportback in 2011?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bokkelio Bekijk Berichten
    Vandaag bevestiging gekregen dat auto's welke na 06-01-2012 worden gebouwd en S-line interieur en exterieur en proline hebben besteld ALTIJD mogen aanpassen naar Pro-line S. Scheelt weer een boel euri's (als tegen die tijd de euro nog bestaat dan )

    Dus nu wordt het een audi a5SB pro-line S / daytona grijs / 3 zits achterbank / mmi plus en de B&O en afgevlakt stuurwiel.

    Toen ik in september begon met samenstellen was de auto € 54.627,00 en nu door de BPM aanpassing en ander pakket de identieke auto € 47994,00 !
    dat is een heel goede zaak.

    scheelt ook nog even € 55,00 netto per maand in de bijtelling.
    Dit beschouw ik maar even als een leuk eindejaarsbonus. !
    Pfff, het is ineens een heel goedkoop middenklassertje geworden
    Dit zou overigens precies de config zijn als ik zou hebben gewacht op de facelift. Had me een behoorlijke besparing opgeleverd.

    Tja, je kunt natuurlijk ook nog wat extra opties toevoegen. Wat dacht je van een schuif/kanteldak?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •