Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

  1. #21
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    ImageUploadedByTapatalk1359708929.881610.jpg

    ImageUploadedByTapatalk1359708955.825919.jpg

    Kijk eens hoe wannebee ik ben.
    S5 grill en S5 spoiler op mijn 2.0 tdi'tje

    Mijn wagen werd wel geleverd vanuit fabriek met s5 bumpers en rs5 rotors.

    Zou eigelijk ook niet mogen he.

    Nu ik jullie mening lees ga ik er alles maar afgooien en er stalen wielen onder steken. Niet dus he!!! Ik vind het mooi en wat jullie mening is, is mijn probleem niet.
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  2. #22
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    @fokkert; misschien toch nog een x het topic helemaal doorlezen!!! Auto aanpassen aan je eigen smaak, is helemaal niks mis mee!
    Dus jou spoilertje en je rotorvelgen zijn prachtig onder je dieseltje!

    Maar ga er geen badges op je auto plakken die er niet op thuis horen.. dat was de "boodschap" (incl. argumentatie waarom je dat niet moet doen)

  3. #23
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fokkert Bekijk Berichten
    Nu ik jullie mening lees ga ik er alles maar afgooien en er stalen wielen onder steken. Niet dus he!!! Ik vind het mooi en wat jullie mening is, is mijn probleem niet.
    Erg mooi zo en inderdaad, ik ben ook van mening... het is jou auto en je moet zelf weten wat je er mee doen en wat anderen denken.... tsja De engelsen hebben er een mooi spreekwoord voor "opinions are like a...holes, everyone's got one"

    Ik ben wél van mening dat niet alle veranderingen aan een auto goed uitpakken maar nogmaals, ze moeten er zelf mee rondrijden en smaken verschillen nu eenmaal. Ook al plak je een S/RS of ander logootje op je auto, de meeste hier hebben toch wel de kennis om daar door heen te prikken.

    Ik zelf heb óók een S4 grille in mijn A4 en niet omdat ik de A4 op een S4 wil laten lijken maar gewoon omdat het véél beter staat én omdat het kan...
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  4. #24
    sdekoning's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    648
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Niks, maar ga geen type/motorvariant plaatjes plakken die er niet op thuis horen! Wat ik begrijp is dat dit V6T badge alleen op de S5 thuishoort en niet op een dieseltje...

    Als je toch jezelf en andere voor de gek wilt houden dan is dit Wanabee gedrag, wat thuis hoort bij de gemiddelde Sjonnie. Je maakt jezelf ronduit belachelijk door dergelijke badges op je auto te plakken die daar niet thuishoren!
    OFF TOPIC: he zuurpruim, "oreren" is je niet vreemd. Ruil je S3 in voor een Prius en ga je mening ventileren bij bijv. het Groenfront, Greenpeace of Indymedia. Daar zitten ze met smart te wachten op idealisten zoals jij. Je lult zo ontzettend uit je nek en vooral je tegenstrijdigheden zijn stuitend (en dan doel ik niet op dit topic).

    Een van de doelstellingen van dit forum is vooral om kennis te delen, te vergaren en om te 'genieten' van onze 4-ringen in welk opzicht dan ook. Dat we ten allen tijde kritisch moeten blijven is een zeer goede zaak maar die topic-vervuiling van jouw standpunten en jouw mening wat een ander wel en niet mag doen ontgaan die doelstelling geheel. Laat mij en anderen lekker badges plakken [en lach me hard uit als ik ooit naast je sta bij het verkeerslicht] maar besteed je tijd aan iets zinnigers dan deze forum vervuiling. Zonde van je tijd joh en niet goed voor je bloeddruk.

    Last but not least: alvast een goed weekend voor straks.
    Laatst gewijzigd door sdekoning; 01-02-13 om 14:42. Reden: vergat even een smiley toe te voegen...
    3.0TDI QUATTRO 201kW/600Nm Hartog Tuned

  5. #25
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    De gemiddelde bezoeker die dit forum bezoekt is een liefhebber; maw ze hebben liefde voor het merk auto dat hij/zij rijdt. Als dat bij de een de beleving verhoogd door badges toe te voegen, moet diegene dat lekker zelf weten. De ander zoekt het in detailen bijv oid. Er zijn vast mensen die dat ook complete onzin vinden, maar daarmee hoef je daar nog geen mening over te hebben. Laat een ieder zijn liefde over het merk op zijn manier beleven...

    Zelf heb ik A6, TDI en Quattro verwijderd van mijn achterkant. Er staat alleen nog 3.0. Dat vind ik leuk en of een ander daar een mening over heeft.....moet ie lekker zelf weten

    Edit: mijn S6 grill (met S-Line logo) en S-line diffusor is dan ook sjonnie begrijp ik?
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -


  6. #26
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sdekoning Bekijk Berichten
    [Je lult zo ontzettend uit je nek en vooral je tegenstrijdigheden zijn stuitend (en dan doel ik niet op dit topic).
    Misschien kan je de door mij geposte tegenstrijdigheden even aanhalen, want ik ben me er niet van bewust....

    maar die topic-vervuiling van jouw standpunten en jouw mening wat een ander wel en niet mag doen ontgaan die doelstelling geheel.
    Begrijp ik het goed, dat je hier niet je mening mag ventileren? Staat niks van in de forum regelementen.....

    en niet goed voor je bloeddruk.
    Kijk JIJ uit voor je bloedruk, want aan jou reactie te zien, zou deze zomaar wat mmHg gestegen kunnen zijn....

    Last but not least: alvast een goed weekend voor straks.
    Jij ook een fijn weekend, en plak wat je plakken wilt op je auto, schrijf voor mij part IR of Drs. voor je naam op je visitekaartje, terwijl je met de hakken over de sloot je MAVO diploma hebt kunnen halen. Valt ongeveer in dezelfde category als "verkeerde" badges plakken op je auto

  7. #27
    sdekoning's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    648
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Zucht...

    (Gelukkig voor jou heb je wel het laatste woord)
    3.0TDI QUATTRO 201kW/600Nm Hartog Tuned

  8. Ad
  9. #28
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Meneer de koning, ik zou toch graag zien dat je mijn tegenstrijdigheden, waar jij het in jou post #24 over hebt, hier nog even post. Persoonlijk denk ik dat ze moeilijk te vinden zijn, maar je weet nooit.... Zelfs ik ben niet te oud om te leren, en ook niet te oud om de door mij gemaakte fouten toe te geven!

    Fijn weekend en no hard feelings please!

  10. #29
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Altijd al raar gevonden waarom er typeplaatjes op een auto zit. Wat heeft degene achter je eraan om te weten dat er een 1.2L FSi blok in je wagen zit? En zelf zie je ze niet.

    Gewoon verbieden die meuk...
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  11. #30
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Ik vind het ook helemaaaaaaal NIKS. Ik heb ze dan ook verwijderd

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  12. #31
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    De ander zoekt het in detailen bijv oid. Er zijn vast mensen die dat ook complete onzin vinden
    Ja, klopt. Is echt zonde van de tijd. Van programma 4 met Triple Foam en Hot wax gaat je auto ook glimmen. En die swirls zie je alleen als je met een LED lamp op je auto schijnt, dus moet je dat gewoon niet doen
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Wat een heerlijk leesbaar topic! Succes met het overtuigen van de anderen van de eigen mening. Bij auto's gaat het over emoties en krijg je dat nimmer voor elkaar. Bij 'rationele feitelijkheden' is dat al lastig :-). Het gaat over een badge op een auto.
    Tegelijkertijd is dit een autoforum waar je je eigen mening kwijt kunt, op voorwaarde dat het informatief is voor de leden. Hierbij mijn bijdrage over de badges: er zijn twee typen wereldburgers, jullie snappen dat wat er nu komt een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid en dus een ongenuanceerde algemenisering is: #1 de kleinburgerlijke calvinistische denkers die een uitgesproken mening hebben over wat wel of niet goed is met bijna fundamentalistische trekjes en #2 de autonome denkers (toelichting is voor dit soort niet nodig). Je snapt dat jij en ik tot de tweede categorie behoren en een ieder de ruimte gunnen om zijn auto zo aan te passen zodat het hem/haar een goed gevoel geeft. Daarnaast lees ik in alle bijdragen, soms tussen de regels, dat iedereen dezelfde mening hierover heeft. Kortom plak welke badge je ook maar wil op welke plaats dan ook. Welterusten!

  14. #33
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Slaapwel.
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  15. #34

    Standaard Re: Plaatsing S5 "V6T" badges op de flanken

    Toen ik mijn audi 80 kocht zat er ook niks op. Persoonlijk vind ik het zo ook veel mooier staan.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •