Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Resultaten 161 tot 164 van de 164

Onderwerp: Mijn Retrofit Topic.

  1. #161

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Mijn Retrofit Topic.

    Dank voor je reactie! Ik heb inderdaad het een en ander onderzocht en er zit meer achter als wat je vaak in topics leest. Zo ondersteund mijn canbus module geen extended can gateway. Iets wat wel vereist is voor Lane assist, high beam assist en adaptive cruise control. Die 3 maken namelijk gebruik van dr extended gateway.

    Nu heb ik wel een canbus module gevonden die extended can gateway wel ondersteunt en zou moeten werken op mijn A5. De software en hardware code komt namelijk overeen.

    Dit zelfde moet ik doen voor de binnenspiegel. Hier wordt blijkbaar ook de airco mee geregeld. Het zou zo zijn dat daar namelijk de Temperatuursensor, luchtvochtigheid sensor rtc in zit. Hier moet ik dus ook even goed naar de compatibleheid kijken.

    Ik heb alleen het onderdeelnummer van de nieuwe juiste ruit niet kunnen vinden. Iemand die deze weet?

  2. #162
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    997
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Mijn Retrofit Topic.

    Al op 7Zap of Ilcats gekeken??

    Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  3. #163

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Mijn Retrofit Topic.

    Wel op 7zapp gekeken maar kon niet niet met volledige zekerheid de juiste vinden. Misschien dat PeEtron nog het onderdeelnummer heeft (of iemand anders).

  4. #164

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Mijn Retrofit Topic. Standkachel, ACC, ADS, SA,inklapbare en dim buitenspiegels,...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeEtron Bekijk Berichten
    And the show must go on.

    Gister druk doende geweest met mijn Side Assist project.

    Helaas e.e.a. nog niet af kunnen maken. Maar omdat jullie zo gek zijn op foto's heb ik tussen de bedrijven door even de iphone erbij gepakt.

    Wie wil weten wat wat is hoor ik wel.

    Peter
    Hoi Peter,

    Ik ben ook begonnen met de side assist retro fit en heb wat vraagjes.

    - Welk origineel nummer hadden de sensoren in de achterbumper? Ik kom best wat verschillende tegen
    Dus weet niet of ik er zomaar 1 kan kiezen.

    - Zit er een componenten beveiliging op de sensoren?

    - klopt het dat de sensoren worden aangesloten op de module waar ook de Parkeersensoren op zitten? Of
    Heb ik dat verkeerd onderzocht?

    - zit de voorbereiding voor het lampje en knopje bij de tweeter al in de deurbekabeling? Of moeten deze kabels erbij
    Worden gemaakt?.

    - ik las niks over andere deurmodules etc dit blijft dus onveranderd?

    Lane assist etc etc heb ik al origineel mocht dat uit maken voor de voorbereiding

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •