Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 71

Onderwerp: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 Fan Bekijk Berichten
    Dodelijk stil, laat staan een oplossing.

    Wittebrug, NOOIT meer!!!


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Prima oproep. Waarom? Let op het volgende is algemeen geldend en iedere vergelijking met de naam van welk bedrijf dan ook is NIET van toepassing. Dit voorbeeld, het woord zegt het al, is louter bedoeld ter illustratie. Een fabel pur sang.

    Stel dat iedereen, wij als klanten en potentiële klanten, de verantwoordelijkheid voor de gezinnen van de medewerkers zouden nemen om daar vanaf vandaag geen auto meer te kopen en/of te servicen dan helpen wij hen echt. Dan moet men wel bewegen en klant- en oplossingsgericht reageren.
    Je kunt raden dat de spreadsheetmanagers dan opeens iets waarnemen in hun grafieken. Na de ontkenning en uiteraard de markt, de overheid, de economische situatie t/m het weer de schuld gegeven te hebben snappen ze dat dit niet helpt. Tjonge, wat nu?
    Ze worden dan gedwongen om niet te kijken naar de lijstjes en schema's maar te luisteren naar hun klanten en medewerkers die dit ook al lang roepen en er maar mee gestopt zijn. Een van de medewerkers attendeerde het management al lang geleden op de berichten op het AF en doet dat nu nog een keer want ze hebben al weken helemaal niets te doen; nu accepteert hij het niet meer als zijn manager zegt dat het alleen maar zeikers zijn op zo'n forum. "Kijk eens wat we verkopen en met zulke aantallen is er altijd een percentage dat niet tevreden is". De vastgeroeste man laat de medewerker een ander lijstje zien waaruit dit ook blijkt. De medewerkers probeert nog: "Maar die lijstjes zijn toch op onszelf gericht, ons rendement, onze cash flow en onze omzet tov van garantie/coulancekosten?". "Daar krijgen we de werkplaats en de showroom toch niet vol mee, die lijstjes kopen toch niets bij ons?". "Beusekom, veeg het terrein nog maar een keer aan want dit komt vanzelf weer goed". Nadat Beusekom weg is gegaan om te vegen, samen met alle andere collega's omdat dit zo goed is voor de teambuilding, gaat de baas toch eens denken en...... bedenkt dat hij het misschien toch anders moet gaat doen. Hij ziet opeens vanuit zijn ooghoek een ander lijstje. Hij ziet dat de fleetsales, rentals en leaseorders gewoon doorlopen en dat dit een groot percentage van zijn business is. Gelukkig, er is geen probleem en kijkt naar buiten hoe de medewerkers de trap naar zijn kantoor van beneden naar boven schoonvegen...

  2. #42
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Prima oproep. Waarom? Let op het volgende is algemeen geldend en iedere vergelijking met de naam van welk bedrijf dan ook is NIET van toepassing. Dit voorbeeld, het woord zegt het al, is louter bedoeld ter illustratie. Een fabel pur sang.

    Stel dat iedereen, wij als klanten en potentiële klanten, de verantwoordelijkheid voor de gezinnen van de medewerkers zouden nemen om daar vanaf vandaag geen auto meer te kopen en/of te servicen dan helpen wij hen echt. Dan moet men wel bewegen en klant- en oplossingsgericht reageren.
    Je kunt raden dat de spreadsheetmanagers dan opeens iets waarnemen in hun grafieken. Na de ontkenning en uiteraard de markt, de overheid, de economische situatie t/m het weer de schuld gegeven te hebben snappen ze dat dit niet helpt. Tjonge, wat nu?
    Ze worden dan gedwongen om niet te kijken naar de lijstjes en schema's maar te luisteren naar hun klanten en medewerkers die dit ook al lang roepen en er maar mee gestopt zijn. Een van de medewerkers attendeerde het management al lang geleden op de berichten op het AF en doet dat nu nog een keer want ze hebben al weken helemaal niets te doen; nu accepteert hij het niet meer als zijn manager zegt dat het alleen maar zeikers zijn op zo'n forum. "Kijk eens wat we verkopen en met zulke aantallen is er altijd een percentage dat niet tevreden is". De vastgeroeste man laat de medewerker een ander lijstje zien waaruit dit ook blijkt. De medewerkers probeert nog: "Maar die lijstjes zijn toch op onszelf gericht, ons rendement, onze cash flow en onze omzet tov van garantie/coulancekosten?". "Daar krijgen we de werkplaats en de showroom toch niet vol mee, die lijstjes kopen toch niets bij ons?". "Beusekom, veeg het terrein nog maar een keer aan want dit komt vanzelf weer goed". Nadat Beusekom weg is gegaan om te vegen, samen met alle andere collega's omdat dit zo goed is voor de teambuilding, gaat de baas toch eens denken en...... bedenkt dat hij het misschien toch anders moet gaat doen. Hij ziet opeens vanuit zijn ooghoek een ander lijstje. Hij ziet dat de fleetsales, rentals en leaseorders gewoon doorlopen en dat dit een groot percentage van zijn business is. Gelukkig, er is geen probleem en kijkt naar buiten hoe de medewerkers de trap naar zijn kantoor van beneden naar boven schoonvegen...

    Mooi omschreven, minder mooi is dat het waar is....

  3. #43
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Precies. Een keer bellen en je klacht wordt binnen een redelijke termijn en boven verwachting afgehandeld. Na een paar dagen nog extra aandacht, telefonisch, of je echt wel tevreden bent en of ze jou als klant nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn. En, o ja dan hebben wij nog een extra vraag aan u: bij wie in uw omgeving wilt u ons aanbevelen en wie kent u die op het punt staan een andere auto aan te schaffen?

    Ja, zou zou het horen te gaan he? Maar bijna 60.000 euro gespaard geld, een stukje deelbeleving en daarbij behorende service zou leuk zijn toch?

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 Fan Bekijk Berichten
    Ja, zou zou het horen te gaan he? Maar bijna 60.000 euro gespaard geld, een stukje deelbeleving en daarbij behorende service zou leuk zijn toch?
    Leuk is het minste wat je kunt beleven na een investering van €60k. Probleem zit hem in het niet waarmaken van verwachtingen. Oorzaken kunnen er te veel zijn om hier met elkaar te bedenken... Kan variëren van dat men het eenvoudigweg niet snapt, dat ze niet bereid zijn om het juiste gedrag op het juiste moment te vertonen, de strategie uitgaat van marktaandeel ipv klanttevredenheid, er niet de juiste m/v op de juiste plaats zit t/m een beloningssysteem dat het verkeerde gedrag beloond.
    De kunst voor jou is om je te focussen op wat je wel bevalt aan jouw prachtige auto. Je nickname heb je nog steeds de 'fan' status gegeven. Accepteer de situatie zoals het is en move on. Alternatief? Rij naar Pon in Leusden en vraag naar de baas van Audi. Spreek hem rechtstreeks aan op zijn verantwoordelijkheid als distributeur van automobielen. Een gezicht bij een klacht en de klacht zichtbaar bij de ingang helpt hem om voor jou een andere beslissing te nemen.

  5. #45
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    ik zou je verlies nemen. hoe onterecht ook en het leer laten herstellen door een goede leerlooierij...
    veel beter voor je hart....


  6. #46
    Twijg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    48
    Posts
    805
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Leuk is het minste wat je kunt beleven na een investering van €60k. Probleem zit hem in het niet waarmaken van verwachtingen. Oorzaken kunnen er te veel zijn om hier met elkaar te bedenken... Kan variëren van dat men het eenvoudigweg niet snapt, dat ze niet bereid zijn om het juiste gedrag op het juiste moment te vertonen, de strategie uitgaat van marktaandeel ipv klanttevredenheid, er niet de juiste m/v op de juiste plaats zit t/m een beloningssysteem dat het verkeerde gedrag beloond.
    De kunst voor jou is om je te focussen op wat je wel bevalt aan jouw prachtige auto. Je nickname heb je nog steeds de 'fan' status gegeven. Accepteer de situatie zoals het is en move on. Alternatief? Rij naar Pon in Leusden en vraag naar de baas van Audi. Spreek hem rechtstreeks aan op zijn verantwoordelijkheid als distributeur van automobielen. Een gezicht bij een klacht en de klacht zichtbaar bij de ingang helpt hem om voor jou een andere beslissing te nemen.
    Ik heb nou niet de indruk dat de TS de situatie zal accepteren zoals deze is. Ik zou dat overigens ook niet doen maar zou wel een andere weg gaan bewandelen. Een schriftelijke weg. Die bezoeken en gesprekken bij de dealer wekken schijnbaar alleen maar frustratie en irritatie in de hand. Als die plooi in dat leer er echt zo lelijk uitziet dan kun je de dealer toch in gebreke stellen en herstel eisen? Van een leren stoel mag je toch verwachten dat deze correct bekleed is? Rechtsbijstand weet hier wel raad mee volgens mij.

    A4 B8 Avant 2.0 Tfsi 211 pk Quattro S-line, MMI, Audi Drive Select met demperregeling
    A3 SB S-line 1.4 Tfsi 125 pk, open sky
    Golf V GTI, JD tuned, 255 pk
    A4 B7 Avant 2.5 Tdi 163 pk MT, S-line int./ext.
    A3 SB S-line 2.0 Fsi 150 pk, S-line

  7. #47
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    53
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    @A5 Fan;
    Kan je misschien eens een foto plaatsen van de vouwen?
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  8. Ad
  9. #48
    boxy&boraman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    50
    Posts
    387
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Troost je die van mij (2 weken oud) heeft ook kreukels in de wangen. De dealer (Wealer) gaat nieuwe vulling bestellen, en anders wordt er een andere oplossing gezocht, dus zo kan het ook....

    Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind dat bij een nieuwe auto dit hersteld moet worden, heb en porsche uit 2001, leder, maar geen kreukje te zien, wel de normale slijtage....
    Audi A5 SB S-Line 2013
    Porsche Boxster PDK 2012. VAG-COM Zuid limburg
    VW Caddy TDI 2015

  10. #49
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boxy&boraman Bekijk Berichten
    Troost je die van mij (2 weken oud) heeft ook kreukels in de wangen. De dealer (Wealer) gaat nieuwe vulling bestellen, en anders wordt er een andere oplossing gezocht, dus zo kan het ook....

    Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind dat bij een nieuwe auto dit hersteld moet worden, heb en porsche uit 2001, leder, maar geen kreukje te zien, wel de normale slijtage....
    Dit is exact wat mijn nieuwe dealer gaat doen. Waar Wittebrug Den Haag de klant schofterig behandelt, zo doet een andere dealer zijn stinkende best. Alhoewel ik niet denk dat het de oplossing is, krijg ik vanmiddag een nieuwe zitting. Helaas was dat stukje service al te hoog gegrepen voor Wittebrug....

  11. #50
    Logi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Posts
    198
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Mijn bijrijdersstoel is nauwelijks bezeten.
    Gaat het om zulke vouwen?
    photo.JPG
    Laatst gewijzigd door Logi; 24-07-13 om 08:23.
    Present: A4 1.8 TFSI MT Limousine
    Past: A2 1.4 Exclusive | Pilot 6000K Xenon | PIAA Led | FK Highsport | Brembo Sport High Performance (drilled) | Ferodo DS2500

  12. #51
    Lpa5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    56
    Posts
    106
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Logi Bekijk Berichten
    Mijn bijrijdersstoel is nauwelijks bezeten.
    Gaat het om zulke vouwen?
    photo.JPG
    Bij mij ziet de bijrijdersstoel er na 7000km nog veel erger uit als wat ik hier op de foto kan zien. Bij mij zat er denk ik 15 tot 20% van de 7000km iemand naast. Op de achterbank zat mijn dochter van 9 (+/- 35kg) er ongeveer 1000km. Daar zie ik de alcantara bekleding al minder strak staan (er zit al een bobbel). Als je op die bobbel drukt dan voel je eerst lucht en daarna pas de stoelvulling. Bij mijn Passat CC die ik ingeruild heb voor de A5 SB was de bekleding na 30000km nog in nieuwstaat. Trieste Audi kwaliteit!

  13. #52
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lpa5 Bekijk Berichten
    Bij mij ziet de bijrijdersstoel er na 7000km nog veel erger uit als wat ik hier op de foto kan zien. Bij mij zat er denk ik 15 tot 20% van de 7000km iemand naast. Op de achterbank zat mijn dochter van 9 (+/- 35kg) er ongeveer 1000km. Daar zie ik de alcantara bekleding al minder strak staan (er zit al een bobbel). Als je op die bobbel drukt dan voel je eerst lucht en daarna pas de stoelvulling. Bij mijn Passat CC die ik ingeruild heb voor de A5 SB was de bekleding na 30000km nog in nieuwstaat. Trieste Audi kwaliteit!
    sorry hoor maar dit zijn geen vouwen! dit zijn kreukels in het leer en komt meestal dat de kont van diegene te groot is voor de zitten en er dus continu op de wangen gezeten wordt ipv op de zitting...

  14. #53

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    dat de kont van diegene te groot is
    Tis maar goed dat er niet veel vrouwen op zit forum zitten
    A5 Coupé 2.0 TFSI Multitronic Proline Yellowstone - verkocht

  15. #54
    Lpa5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    56
    Posts
    106
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    sorry hoor maar dit zijn geen vouwen! dit zijn kreukels in het leer en komt meestal dat de kont van diegene te groot is voor de zitten en er dus continu op de wangen gezeten wordt ipv op de zitting...
    Aan mijn kant zit het niet en die van mij is toch echt groter ;-).

  16. #55
    boxy&boraman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    50
    Posts
    387
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Zo ziet mij bijrijdersstoel eruit, al vanaf km 0,

    2013-07-24 13.24.32.jpg


    oh ja, mijn vrouw heeft geen dikke kont........
    Audi A5 SB S-Line 2013
    Porsche Boxster PDK 2012. VAG-COM Zuid limburg
    VW Caddy TDI 2015

  17. #56

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Het is niet helemaal ontopic, maar, even ter indicatie. Uiteraard zitten er bij mij wat gebruikskrassen en kreukels in, maar niet op de manier zoals ik hierboven op de foto's zie.




    Let wel: dit spul is 9 jaar oud, en is 297.000km (!) geleden uit de fabriek gekomen. Na bijna 3 ton vind ik dat er wel wat vouwtjes/krasjes in mogen zitten. Als ik de foto van @boxy&boraman en die van @Logi zie, dan vrees ik voor de komende 290.000km in die auto's .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  18. #57
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Het is niet helemaal ontopic, maar, even ter indicatie. Uiteraard zitten er bij mij wat gebruikskrassen en kreukels in, maar niet op de manier zoals ik hierboven op de foto's zie.




    Let wel: dit spul is 9 jaar oud, en is 297.000km (!) geleden uit de fabriek gekomen. Na bijna 3 ton vind ik dat er wel wat vouwtjes/krasjes in mogen zitten. Als ik de foto van @boxy&boraman en die van @Logi zie, dan vrees ik voor de komende 290.000km in die auto's .
    zijn totaal andere stoelen.... maar wel erg goed onderhouden!

    ik denk dat de huidige stoelen met die smalle zittingen en gekromde naden (design ipv degelijkheid) minder lang mooi blijven...
    de tt 2de generatie heeft ook sagging seats gehad vanaf dag 1...

    de b7 s4 stoelen vind ik nog steeds de mooiste stoelen van audi! en blijven mooi!
    de a6 c5 stoelen waren ook top!

  19. #58
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Klopt totaal niet te vergelijken met de stoelen in de nieuwe modellen. De S-line zetels in de 4F kreuken ook niet zoals bij de A4 B8 en A5jes.
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  20. #59

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    Ik weet dat het andere stoelen zijn . Het gaat mij er om dat het mogelijk is voor Audi om stoelen te maken die na bijna 3 ton nog wel in een acceptabele staat zijn..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #60
    Logi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Posts
    198
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Vouwen in de stoelwangen van lederen bekleding (km 0!)

    I Like big butts and I can not lie...
    Bij mij zaten die kreukels/rimpels/vouwen er ook al vanaf 0 km.
    Doordat de focus meer op stuur en versnellingbak probleem ligt, vergeet ik deze iedere keer te melden.
    Inmiddels is de wagen iets meer dan een jaar oud (ong. 25000 km verder), dus vraag me af of ze dit nog aanpakken bij mij.
    Present: A4 1.8 TFSI MT Limousine
    Past: A2 1.4 Exclusive | Pilot 6000K Xenon | PIAA Led | FK Highsport | Brembo Sport High Performance (drilled) | Ferodo DS2500

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •