Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
Resultaten 281 tot 291 van de 291

Onderwerp: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

  1. #281
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apollo68 Bekijk Berichten
    In de auto zelf of de carmanager op de pc. Maar t lijkt of de data sim het gewoon niet doet, maar daar heb je geen abbo voor nodig dus?
    In de auto. Ik zou controleren of je simslot wel werkt. Vaak gaan die stuk bij de A3 units.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  2. #282

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    In de auto. Ik zou controleren of je simslot wel werkt. Vaak gaan die stuk bij de A3 units.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Hoe kan je dat controleren? Als dat slot stuk is kan ik dan bij dit systeem MIB1, wat er geloof ik in zit(bj 11-2015), met Rsap internet krijgen in de auto?

  3. #283

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    ik heb in de A1 een MMI 3g plus zitten met sim kaart. dat is 3G en alle providers gaan dat uitzetten. denk toch dat dit topic weer hot gaat worden omdat je dan met 4G in de weer moet met een dongel.
    zijn de betreffende onderdelen nog te koop?

    Verstuurd vanaf mijn Pixel 3 met Tapatalk

  4. #284

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2020
    Leeftijd
    45
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    een groet aan de hele groep. informatie, google earth werkt nog steeds op mmi 3g plus of is uitgeschakeld
    Laatst gewijzigd door stargatesg1; 05-06-20 om 09:31.

  5. #285

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smilodon Bekijk Berichten
    Hi,

    Ik heb na wat puzzelen Google maps en Audi connect (weer, brandstofprijzen etc) werkend op de K0942_3 software versie via een oude Samsung S3 mini en de tplink mr3020 (30 euri) via de wifi (dus geen ami) , ik heb de handleiding en het script van de duitse site die hier al eerder is genoemd gevolgd. Moest alleen even googlen (zoek op "TP-Link TL-MR3020 v3 pulpstone") voor het flashen van openWRT op de TPlink3020 aangezien dit inmiddels V3 is en de beschrijving nog over v1 gaat, verder bleek het niet te werken met wifi ip 192.168.1.254, maar wel met 192.168.2.1 (ook dhcp 3,192.168.2.1). Verder dus een kwestie van de handleiding volgen
    Ik zie dat jij MMI werkend hebt via wifi, dus niet via de USB naar ethernet dongel truuk. Aangezien mijn unit alleen 3G ondersteunt en dit uitgefaseerd gaat worden, wil ik graag via 4g met mijn telefoon als hotspot.
    Hoe heb jij het werkend gekregen?
    Ik zie alleen dat de MMI zelf access point wil zijn en geen wifi kan joinen als client

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk


  6. #286

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Hoi HJR,
    Het is ruim een jaar geleden dat ik het aan de praat kreeg, heb kort daarna de mobiel vervangen door een 4g dongle die zn power direct van de tplink krijgt..Ik kan je helaas niet meer precies vertellen welke stappen ik allemaal doorlopen heb, het is te lang geleden. Zoals eerder gezegd volgde ik ook reeds bestaande instructies (en scriptjes) van een duitse site welke eerder in deze threat is genoemd, deze url werkt volgens mij niet meer maar via google moet er vast nog wel wat actieve threats te vinden zijn. Het was trouwens meer mn retrofit woede die gestilt moest worden, ik gebruik deze functies op de mmi eigenlijk bijna niet, navigeer meestal gewoon via google maps op mn telefoon

  7. #287
    da1roy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Lol idd ik heb gewoon zo’n Carplay module er tussen. Telefoon in Dashboard kastje. En bedien alles via mmi google maps Waze spotify. Mmi 3G high en plus werkt het mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Ad
  9. #288

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da1roy Bekijk Berichten
    Lol idd ik heb gewoon zo’n Carplay module er tussen. Telefoon in Dashboard kastje. En bedien alles via mmi google maps Waze spotify. Mmi 3G high en plus werkt het mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik ben inderdaad aan het kijken naar zo'n module voor in m'n A1. Heb jij hem ook in de A1 zitten? En welke heb jij gekocht?

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  10. #289
    da1roy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJR Bekijk Berichten
    Ik ben inderdaad aan het kijken naar zo'n module voor in m'n A1. Heb jij hem ook in de A1 zitten? En welke heb jij gekocht?

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Nee ik heb een a5 Sportback uit 2011.
    Ik heb hem gewoon bij ome Ali vandaan.

    Carlinkit Direct Store
    https://a.aliexpress.com/_d8nmlL0

    Ik heb niet gekozen voor de draadloze versie omdat deze vaker storing zou hebben.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #290

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Heb een en ander in het verleden ook wel met tp-link en dengle aan de gang gekregen. In mijn US versie werkte het hele spulletje op 2G. Deze frequentie blijft wel bestaan, dus neem aan dat de verbinding dan hier op terugvalt. Niet supersnel, maar voor verkeersdata voldoende. Maar bewaar voor de zekerheid mijn TP-link en usb naar netwerk module voor de zekerheid toch maar even.......
    Niet het bezit, maar het genieten van het gebruik, bepaalt de waarde.

  12. #291

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi Connect (Google Maps) zonder MMI met SIM kaart- werkt!

    Nu heb ik een SIM in A6 C7 2011 met traffic info en audi connect en google maps maar KPN stopt met 2G waardoor de SIM module niet meer werkt in auto. Kan ik dan met AMI en USB deze verbinding via hotspot telefoon maken? P.S. Heb ook Wireless Carplay en gaat via audio Aux ingang (niet fysiek, maar via Wireless Carplay). Hoop dat je me op weg kan helpen PeEtron of iemand anders in het forum?
    Laatst gewijzigd door RodyAudi; 27-02-24 om 09:58.

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •