Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 75 van de 75

Onderwerp: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Even een korte reactie mijnerzijds.. ik heb diverse malen bij mijn dealer ook geklaagd over het slechte geluid van mijn B&O in de A5 SB. Vorige keer is er uitvoerig getest, bovenstaande SW update ook uitgevoerd, maar de deuren rammelen er nog steeds uit. De dealer is nu zelfs bereid om alle speakers te wisselen (al zal dat geen effect hebben). Eens zien of ze ook bereid zijn om dempingwol te monteren bij de volgende beurt...
    En toch is motorrijden leuker :)

  2. #62

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    234
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Naar een audioshop gaan, betaal je 200 euro om de deuren te beplakken met isolatie en haal je 80% van de rammeltjes wel eruit @J3r03n. Bij sommige nummers blijf je toch altijd bepaalde rammeltjes houden.

    1 ander ding, als je iets op bluetooth afspeelt, kan je ook naar je instellingen gaan van je bluetooth ingang volume. (Die van mij stond standaard op 50%, waardoor ik het algemene volume veel harder moest zeggen en het geluid dus slechter was.) Heb Bluetooth ingang volume op 100% gezet en dat scheelde ook al een hele hoop
    Laatst gewijzigd door snappaz; 01-10-19 om 18:21.

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    45
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Beste allemaal, ik ben hier net nieuw en heb 2 weken geleden mijn A5 cabrio opgehaald met B&O. Hoe blij ik ook ben met de auto zo teleurgesteld ben ik in het geluid en ik was al in contact met iemand die het geluid een upgrade kan geven a 1500-3000 euro. Maar op een ander forum (audiworld) vond ik instellingen die mij geholpen hebben en die wilde ik hier ook delen.

    Allereerst zet het surround geluid en 3d geluid uitzetten.
    Fader 2 a 3 tikken naar achter.
    Lage tonen en subwoofer naar eigen smaak.

    Dit heeft het voor mij opgelost (Ik houd van EDM muziek met flinke bass)

    Wilde ik toch even hier delen, misschien dat het iemand anders ook goed helpt.

  4. #64
    JakeZeSnake's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    196
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Ik heb het originele B&O subje vervangen door een rockford fosgate Prime 10" R2SD40-10 Shallow subwoofer (€ 119,- Amazon). Ingebouwd in een op maat gemaakt sub box voor de Audi F5 (Basser.pl € 106,32 inc verzenden).
    Deze wordt aangedreven door een JBL A3001 subwoofer versterker (Helmondshandelshuis.nl € 90). De JBL is via zijn high voltage aansluiting aangesloten op de originele aansluiting van de B&O sub versterker via een ballast van 33 Ohm 25W per kanaal. Voordeel is dat de nieuwe Sub gewoon geregeld kan worden via de subwoofer regeling in het MMI. Het lage fundament is nu een stuk beter. De basser box past perfect rechtsachter in het opbergcompartiment in het koffer.
    Don't speak unless you can improve the silence.

  5. #65

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Zeer interessant info over de B&O subwoofer A4/8W en A5/F5 en Q5/FY -> https://www.audizine.com/forum/showt...om-the-factory

    De B&O subwoofer schijnt verkeerd zijn aangesloten af-fabriek, op de:
    - A5/S5/RS5-F5
    - A4/S4/RS4-8W
    - Q5/SQ5-FY
    Zowel op de pre-facelift (B9) en op de facelift (B9,5)

    Simpele ingreep geeft een beter geluid.

    Peeet


    Tekst uit dat topic hieronder (google translate)

    2019 (B9 Sportback) RS5-subwoofer - IS UIT FASE af fabriek

    Voor degenen die vinden dat het fabrieks-B&O-systeem met de subwoofer in de reservewielbak slecht klinkt...

    Ik had per ongeluk betrapt dat de subwoofer mogelijk uit fase was bedraad door de fabrieksdiscussies over mijn auto, die ik vorige maand tweedehands opgehaald. Ik ben een audionerd die carrière heeft gemaakt in high-end audio en integratie op maat en ik heb een redelijk scherp oor. Niet dat dat nodig was om te beseffen dat het systeem, aangezien het uit de fabriek kwam, objectief gezien ondermaats presteert.

    Dus vanmorgen besloot ik om te kijken of de subwoofer inderdaad af fabriek uit fase was bedraad. Het antwoord is een volmondig JA.

    Mijn experiment was eenvoudig. Ik zette wat muziek op in de auto en luisterde ernaar zoals het uit de fabriek kwam. Ik heb geprobeerd de "fader" helemaal naar voren en vervolgens helemaal naar achteren te draaien. Toen ik het terug verplaatste, was er meer bas. Dus ik heb de sub verwijderd. Makkelijk - twee moeren en de "handknop" en maak vervolgens de connector aan de bovenkant van de sub los. Doos is uit. Vijf minuten. De soldeerbout aangestoken, de woofer uit de doos gehaald en de draden op elke spreekspoel van de fabriekssub verwisseld. Ik heb een desoldeerlamp gebruikt om de polen schoon te maken, waardoor het gemakkelijker werd om ze weer in elkaar te zetten. De enige kleine uitdaging was om de draden goed te krijgen, zodat ze door het kanaal onder het wooferframe kunnen lopen en zodat de woofer weer over de pinnen en schroefgaten past. Het gaat eigenlijk maar op één manier terug. Kostte me 15 minuten.

    Opnieuw getest. Nogmaals, ik kan ondubbelzinnig zeggen: er is veel meer bas.
    Nu klinkt het alsof de auto een premium fabrieksaudiosysteem heeft.


    De simpele wetenschap hier is dat de subwoofer die uit fase is bedraad, ervoor zorgt dat bas in een kritiek bereik in het audiospectrum wordt geannuleerd. De luidsprekers achterin de auto maken niet veel, als er al bas is, dus door de fader naar achteren te zetten, werd de annulering verminderd. Wel maken de speakers voorin wel bas. De consensus is dat ze spelen tot ongeveer 50-55Hz. Dat is ruim in het midden-lage basgebied van het audiospectrum. Ik vermoed dat de fabriekssub dekt vanaf ongeveer 100 Hz en begint af te rollen van ~ 30 Hz (met behulp van veel cabineversterking). Dus mid-bass-drivers voorin de auto overlappen de sub in een kritiek frequentiebereik. Achterwaarts bedraad, ze vechten of heffen elkaar op en veroorzaken de zwakke bas die we allemaal horen. Maar na het omkeren van de fase versterken ze elkaar nu. Net resultaat, Ik kon zowel de bas- als de subwoofer-instellingen helemaal naar beneden draaien. Ik heb nog steeds veel meer bas dan voorheen en het systeem hoeft niet zo hard te werken. Het heeft dus een behoorlijk stevige bas en speelt veel luider. Nogmaals, op een niveau dat men mag verwachten van het premium audiosysteem van een premium auto.


    9rRVp8Z.jpg
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


  6. #66
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Ben benieuwd hoeveel verschil dat brengt. Hoe staan jouw geluidsinstellingen @Peeet?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  7. #67

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    234
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Kan je de draden ook aan de kabelkant veranderen i.p.v. solderen aan de speaker? Als in A- met A+ omdraaien en B- met B+ ? Dan zou je de kabeltjes alleen moeten omdraaien in de stekker.

  8. Ad
  9. #68
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snappaz Bekijk Berichten
    Kan je de draden ook aan de kabelkant veranderen i.p.v. solderen aan de speaker? Als in A- met A+ omdraaien en B- met B+ ? Dan zou je de kabeltjes alleen moeten omdraaien in de stekker.
    Draadjes in de stekker om draaien. (Om pinnen).

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #69

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snappaz Bekijk Berichten
    Kan je de draden ook aan de kabelkant veranderen i.p.v. solderen aan de speaker? Als in A- met A+ omdraaien en B- met B+ ? Dan zou je de kabeltjes alleen moeten omdraaien in de stekker.
    4 manieren om het te doen zie DIY in mijn topic -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1932432

    Peeet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Ben benieuwd hoeveel verschil dat brengt. Hoe staan jouw geluidsinstellingen @Peeet?
    Zal vd week ff foto's van mijn instellingen maken.
    Ik heb wel Silent Coat aangebracht in de voorportieren -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1909987

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  11. #70

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Zeer interessant info over de B&O subwoofer A4/8W en A5/F5 en Q5/FY -> https://www.audizine.com/forum/showt...om-the-factory

    De B&O subwoofer schijnt verkeerd zijn aangesloten af-fabriek, op de:
    - A5/S5/RS5-F5
    - A4/S4/RS4-8W
    - Q5/SQ5-FY
    Zowel op de pre-facelift (B9) en op de facelift (B9,5)

    Simpele ingreep geeft een beter geluid.

    Peeet


    Tekst uit dat topic hieronder (google translate)

    2019 (B9 Sportback) RS5-subwoofer - IS UIT FASE af fabriek

    Voor degenen die vinden dat het fabrieks-B&O-systeem met de subwoofer in de reservewielbak slecht klinkt...

    Ik had per ongeluk betrapt dat de subwoofer mogelijk uit fase was bedraad door de fabrieksdiscussies over mijn auto, die ik vorige maand tweedehands opgehaald. Ik ben een audionerd die carrière heeft gemaakt in high-end audio en integratie op maat en ik heb een redelijk scherp oor. Niet dat dat nodig was om te beseffen dat het systeem, aangezien het uit de fabriek kwam, objectief gezien ondermaats presteert.

    Dus vanmorgen besloot ik om te kijken of de subwoofer inderdaad af fabriek uit fase was bedraad. Het antwoord is een volmondig JA.

    Mijn experiment was eenvoudig. Ik zette wat muziek op in de auto en luisterde ernaar zoals het uit de fabriek kwam. Ik heb geprobeerd de "fader" helemaal naar voren en vervolgens helemaal naar achteren te draaien. Toen ik het terug verplaatste, was er meer bas. Dus ik heb de sub verwijderd. Makkelijk - twee moeren en de "handknop" en maak vervolgens de connector aan de bovenkant van de sub los. Doos is uit. Vijf minuten. De soldeerbout aangestoken, de woofer uit de doos gehaald en de draden op elke spreekspoel van de fabriekssub verwisseld. Ik heb een desoldeerlamp gebruikt om de polen schoon te maken, waardoor het gemakkelijker werd om ze weer in elkaar te zetten. De enige kleine uitdaging was om de draden goed te krijgen, zodat ze door het kanaal onder het wooferframe kunnen lopen en zodat de woofer weer over de pinnen en schroefgaten past. Het gaat eigenlijk maar op één manier terug. Kostte me 15 minuten.

    Opnieuw getest. Nogmaals, ik kan ondubbelzinnig zeggen: er is veel meer bas.
    Nu klinkt het alsof de auto een premium fabrieksaudiosysteem heeft.


    De simpele wetenschap hier is dat de subwoofer die uit fase is bedraad, ervoor zorgt dat bas in een kritiek bereik in het audiospectrum wordt geannuleerd. De luidsprekers achterin de auto maken niet veel, als er al bas is, dus door de fader naar achteren te zetten, werd de annulering verminderd. Wel maken de speakers voorin wel bas. De consensus is dat ze spelen tot ongeveer 50-55Hz. Dat is ruim in het midden-lage basgebied van het audiospectrum. Ik vermoed dat de fabriekssub dekt vanaf ongeveer 100 Hz en begint af te rollen van ~ 30 Hz (met behulp van veel cabineversterking). Dus mid-bass-drivers voorin de auto overlappen de sub in een kritiek frequentiebereik. Achterwaarts bedraad, ze vechten of heffen elkaar op en veroorzaken de zwakke bas die we allemaal horen. Maar na het omkeren van de fase versterken ze elkaar nu. Net resultaat, Ik kon zowel de bas- als de subwoofer-instellingen helemaal naar beneden draaien. Ik heb nog steeds veel meer bas dan voorheen en het systeem hoeft niet zo hard te werken. Het heeft dus een behoorlijk stevige bas en speelt veel luider. Nogmaals, op een niveau dat men mag verwachten van het premium audiosysteem van een premium auto.


    9rRVp8Z.jpg
    Gistermiddag gelijk gedaan, WAT EEN WERELD VAN VERSCHIL, EINDELIJK BASS.

    Verslag DIY met foto's in mijn retrofit topic -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1932432

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  12. #71

    Standaard Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Ook bij onze Oosterburen op Motortalk.de deze oplossing gevonden.
    Ze maken er al melding van op 1-okt-2017. Jammer dat ik dat niet eerder had gevonden.

    '’30min Aufwand, 0€ investiert und den Klang um gefühlt 300% verbessert.''

    https://www.motor-talk.de/forum/bang...5#post51357975


    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  13. #72
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    @Peeet, nogmaals dank voor de tip! Bij mij ook merkbaar verbetering. Ben uitgebreid gaan testen met radio en media, verschillende muziektypes en heb een nieuwe config gevonden: waar ik voorheen de subwoofer op +3 (3 streepjes naar rechts vanuit het midden), heb ik deze nu op -2 staan (!) Je kan de 'gewone' bas ("lage tonen") nu veel beter regelen en horen, heb deze nu op +2 staan ipv +3. (Voor de volledigheid: mijn hoge tonen blijven staan op +1 en fader is 1 naar achteren op hoofdsteun-niveau). Het hele systeem klinkt nu voller qua laag en mid en meer in balans. Wat een ongelooflijk verschil nu!

  14. #73

    Standaard Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snappaz Bekijk Berichten
    Ook vandaag aan de slag gegaan, 3 kabeltjes binnen een paar seconden eruit gewipt, bij het laatste kabeltje deed ik er natuurlijk 45 minuten over

    Gelukt en inderdaad, wat een verschil..... Heel bizar. Had een tijd geleden al de deuren voorzien van isolatie, maar nu met deze aanpassing een zeer significant verschil. Geluid is veel voller, makkelijker af te stellen met klanken en ik hoef nu niet meer de fader links voorin te positioneren voor fatsoenlijk geluid. Ik kan hem nu gewoon in het midden laten voor mooi geluid.

    Met wat naalden moet het inderdaad lukken. Ik had het zelf met een speld gedaan die ik had afgeknipt met een tang zodat je 2 'pinnetjes' tegelijk erin kan schuiven. Neem gewoon de tijd als het niet lukt

    Nogmaals bedankt @Peeet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RBo Bekijk Berichten
    Gisteren mooi ritje gehad en tijd genoeg om onderweg te spelen met de klant instellingen.
    Bij wegrijden was het meteen al wel hoorbaar dat er een enorm verschil was met voorheen en door nog wat te tweaken met de instellingen is het nu echt een heel stuk beter. Verschil is echt direct merkbaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCJ Bekijk Berichten
    @Peeet, nogmaals dank voor de tip! Bij mij ook merkbaar verbetering. Ben uitgebreid gaan testen met radio en media, verschillende muziektypes en heb een nieuwe config gevonden: waar ik voorheen de subwoofer op +3 (3 streepjes naar rechts vanuit het midden), heb ik deze nu op -2 staan (!) Je kan de 'gewone' bas ("lage tonen") nu veel beter regelen en horen, heb deze nu op +2 staan ipv +3. (Voor de volledigheid: mijn hoge tonen blijven staan op +1 en fader is 1 naar achteren op hoofdsteun-niveau). Het hele systeem klinkt nu voller qua laag en mid en meer in balans. Wat een ongelooflijk verschil nu!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eclipsje Bekijk Berichten
    Zojuist ook de pin swap gedaan op de T4jc connector, echt een groot verschil op het vlak van geluidskwaliteit!
    En het beste nog op de achterbank kunnen mensen nu zitten zonder enkel subwoofer gedreun te horen.


    Bedankt voor de tip Peeet!
    Ongelofelijk he, graag gedaan, met dank ook aan Bas @Carpediem

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  15. #74

    Standaard Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Kwam deze upgrade van de afdekking middenspeaker op het dashboard ook tegen.
    Er is een verbeterde versie van de 8W1 819 636 B naar de 8W1 819 636 C
    Deze heeft een demping matje van vilt/foam erop zitten.

    8W1 819 636 B.jpg
    8W1 819 636 B

    8W1 819 636 C.jpg
    8W1 819 636 C

    De verbeterde kost 34,58 ex btw bij de dealer, (waar blijft de terugroep actie van PON)
    Vilt/foam is zelf ook wel aan te brengen op onze huidige B versie.
    Dit weekend maar eens aan de slag

    Zie video-> https://www.youtube.com/watch?v=G8TSD7_HWR4


    Deze brengt silent coat allu aan, rond de speakers zelf, voor beter geluid ->https://www.youtube.com/watch?v=p_BiWUVQN6E


    Peeet


    PS Deze tip gevonden, mochten je deurpanelen vibraties geven -> https://www.youtube.com/watch?v=6766oOPfkWg&t=12s
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #75

    Standaard Slechte kwaliteit B&O in de A5/F5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Kwam deze upgrade van de afdekking middenspeaker op het dashboard ook tegen.
    Er is een verbeterde versie van de 8W1 819 636 B naar de 8W1 819 636 C
    Deze heeft een demping matje van vilt/foam erop zitten.

    8W1 819 636 B.jpg
    8W1 819 636 B

    8W1 819 636 C.jpg
    8W1 819 636 C

    De verbeterde kost 34,58 ex btw bij de dealer, (waar blijft de terugroep actie van PON)
    Vilt is zelf ook wel aan te brengen op onze huidige B versie.
    Dit weekend maar eens aan de slag

    Zie video-> https://www.youtube.com/watch?v=G8TSD7_HWR4


    Deze brengt silent coat allu aan, rond de speakers zelf, voor beter geluid ->https://www.youtube.com/watch?v=p_BiWUVQN6E


    Peeet


    PS Deze tip gevonden, mochten je deurpanelen vibraties geven -> https://www.youtube.com/watch?v=6766oOPfkWg&t=12s
    Gelijk op onderzoek gegaan.
    Inderdaad ik had de B versie, er een C versie van gemaakt voor €0,79 cent
    En de silentcoat allu gelijk aangebracht, rondom de speakers

    IMG_2317.jpg IMG_2330.jpg IMG_2323.jpg

    Resultaat een veel voller geluid nu uit de middenspeakers

    Meer detail info, zie mijn S5/F5 topic -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1933362

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •