Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Panoramisch dak gaat niet goed meer open

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    241
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Panoramisch dak gaat niet goed meer open

    Hey all,

    Buiten de storende geluiden ( zie andere post van me - https://www.audiforum.nl/forum/model...ferruimte.html )

    heb ik nu dit :

    Gisteren voor de eerste keer met het pano dak open gereden ( helemaal naar achteren ) en paar keer op gewone kipstand gezet. Het viel me plots op dat bij een bochteweging er links boven me een geluid te horen was dat me deed denken aan een los vijsje dat ergens lag te rammelen en ergens in viel ?? )
    Me verder er niet in druk gemaakt, totdat ik dat zelfde geluid 's avonds weer hoorde.

    Vanmorgen dan even een rit gaan doen en dak open gehad tot achteraan, dichtdoen is geen probleem. Maar als ik hem dan op kipstand zet en wil dichtdoen, gaat hij direct terug naar boven als hij beneden is. Weer knopje indrukken om hem te laten zakken resulteert in zelfde 'euvel'. Doe ik hem dan terug naar achteren en weer terug, sluit hij
    Lijkt me dat hij in kipstand ergens tja tegen aan komt en uit veiligheid weer naar boven ( als dit al kan )

    Hier is het movie'tje dat ik heb geschoten :

    https://www.icloud.com/attachment/?u...OV&sz=63333554

    Heb direct de dealer gemaild ( dienst naverkoop ) dat als hij op 30/1 binnengaat , ik hem niet meer terug wil tot al die euveltjes verholpen zijn. Dit kan imho echt niet meer

    Grtn
    Audi A5 SB 2018 - 2.0 tdi 140KW/190PK S-tronic - Manhattan Grey

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    241
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoramisch dak gaat niet goed meer open

    Hier hebben ze niets kunnen vinden, geen foutcode whatsoever ( maar dat had ik al uitgelezen )
    Beetje jammer, maar goed hopelijk komt het niet meer voor
    Audi A5 SB 2018 - 2.0 tdi 140KW/190PK S-tronic - Manhattan Grey

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •