Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Remschijven voor krom

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    88
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Remschijven voor krom

    Mijn A5 Sportback heeft nu 23.000 km gelopen en sinds enige tijd is er een vervelende vibratie voelbaar via het gaspedaal. Tevens bij het remmen een duidelijk waarneembare trilling. Tijdens het rijden alleen voelbaar via het gaspedaal, niet via het stuur.
    Volgens de dealer zijn de schijven voor krom en moeten ze vervangen worden. Na pas 23.000 km? Nog nooit meegemaakt met een Audi.
    Grapje kost 850 Euro inclusief blokken.
    Lijkt me nogal aan de forse kant en heb even navraag gedaan in Veghel. Kost daar "slechts" 450 Euro.
    Heeft hier iemand vergelijkbare problemen met de remmen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    88
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Remschijven voor krom

    Update: Vandaag bij de welbekende Audi werkplaats in Veghel geweest. Diagnose na proefrit: niks mis met de schijven. Onbalans in de banden achter. Doorverwezen naar de Banden en Wielen Centrale in Oss voor superbalanceren. Resultaat; geen trilling meer bij remmen en de vibratie gaspedaal is nagenoeg weg. (Zal blij zijn als die Pirelli's versleten zijn).
    70 Euro i.p.v. 850 Euro bij de dealer en dan zou ik nog steeds hetzelfde probleem hebben.
    TOP service in Veghel!!! Audi dealer kan binnenkort een leuk bezoek verwachten.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •