Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Automatisch kofferdeksel deels open laten staan?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    241
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Automatisch kofferdeksel deels open laten staan?

    Hallo, kan je de kofferbak laten stoppen op een of andere manier helemaal onderaan ? Ik merk op dat als hij daalt, en ik druk op de knop dat hij stop. Maar in de laatste 15 cm versnelt hij lijkt me en kan ik hem natuurlijk ook niet doen stoppen . Waarom ? ik moet binnenkort wat pvc schroten laden van 2m40L en die gaan een stukje uit de koffer steken en wil dmv een 'dekentje' het kofferdeksel erop laten rusten, alles vastmaken en alzo naar huis rijden. Kan je de koffer ook op een of andere manier op manueel zetten ?

    Alvast bedankt
    Audi A5 SB 2018 - 2.0 tdi 140KW/190PK S-tronic - Manhattan Grey

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    43
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Automatisch kofferdeksel deels open laten staan?

    Bij mijn auto, als ik op de sluitknop van de achterklep druk terwijl deze dicht gaat, dan stopt hij in die positie. Heb het wel eens gebruikt. Maar of hij dan dicht genoeg is voor jouw plan, geen idee. Misschien heb je hetzelfde effect met de knop op de afstandsbediening.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Automatisch kofferdeksel deels open laten staan?

    Kan je hem niet gewoon tegenhouden op het moment dat hij moet stoppen? Of gaat hij dan automatisch weer open?
    Al even geleden dat ik nog niet-standaard dingen gedaan heb met die automatische kofferkleppen, dus ik weet het niet meer vanbuiten.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    51
    Posts
    241
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Automatisch kofferdeksel deels open laten staan?

    zit een veiligheidje op :-) Maar het is me vandaag gelukt ( moest wat spullen halen ) .Het deksel de laatste 15 cm laten stoppen lukt me niet, dus maar wat extra doeken er tussen en wanneer hij daalt en je komt aan de buitenzijde aan de sluiting van het kofferdeksel, dan stopt hij mooi . Wel niet zo stevig, want veert nog wel wat tijdens het rijden maar moest maar korte afstand doen. Allemaal bedankt voor de tips
    Audi A5 SB 2018 - 2.0 tdi 140KW/190PK S-tronic - Manhattan Grey

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •