Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Mirror dip / kantelen van rechterspiegel bij achteruitrijden

  1. #1
    ronc001's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Mirror dip / kantelen van rechterspiegel bij achteruitrijden

    Mijn A5 Sportback uit 2018 heeft elektrisch verstelbare en verwarmbare spiegels. Wat ik mis is het inklappen van de spiegels bij het achteruitrijden (mirror dip).

    Bij de A5 B8 kon je dat programmeren. Weet iemand of dat ook kan bij de huidige generatie? Ik hoor geruchten dat dat niet gaat als je geen programmeerbare stoelen hebt ...

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Mirror dip / kantelen van rechterspiegel bij achteruitrijden

    Als ik het goed heb zijn er meerdere posities waar je uit kunt kiezen. Spiegel links, spiegel rechts, midden (geen verstelling van spiegels mogelijk) als je spiegel rechts selecteert en je gaat dan achteruit kantelt de rechter spiegel dan niet?

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Mirror dip / kantelen van rechterspiegel bij achteruitrijden

    Gaat helaas niet meer als je standaard spiegels hebt. Parametrisering van de modules zijn anders, waardoor je dus andere modules moet hebben.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #4
    ronc001's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Mirror dip / kantelen van rechterspiegel bij achteruitrijden

    Klopt het dat je dan alleen de module dient te vervangen voor de rechter spiegel?

  5. #5
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Mirror dip / kantelen van rechterspiegel bij achteruitrijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronc001 Bekijk Berichten
    Klopt het dat je dan alleen de module dient te vervangen voor de rechter spiegel?
    Theoretisch gezien wel ja. Maar geprobeerd? Niemand die ik ken. Wel paar keer elektrisch inklapbare zijspiegels moeten inleren waar de modules ook meevervangen zijn. Bij enkel spiegels vervangen werkte mirror dip nog steeds niet.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •