Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Incompleet fabriek-af automatisch kofferbak openen, achteraf bijplaatsen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    440
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Incompleet fabriek-af automatisch kofferbak openen, achteraf bijplaatsen?

    Bij de aanschaf van mijn A5 cabrio werd ik door de dealer erop gewezen dat er een fout is gemaakt met de optie voor het openen van de kofferdeksel mbv voet-swipe.
    Ik heb wel een werkende sensor onder de achterbumper, waardoor de kofferbak netjes ontgrendelt. Maar de kofferdeksel gaat niet automatisch open en ik mis de knop aan de binnenzijde van de kofferdeksel om hem weer te sluiten.
    Ik heb een nette korting op de aanschaf hiervoor gekregen, maar ik mis de volledige optie toch wel.
    Is deze optie nu achteraf nog volledig te herstellen? Of is dit een te dure ingreep.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    54
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Incompleet fabriek-af automatisch kofferbak openen, achteraf bijplaatsen?

    Volgens mij is er niets mis met jouw wagen. Bij mijn cabrio is het precies zo.
    Met je voet ontgrendel je idd de klep. Deze gaat heel simpel met een veer omhoog. En vervolgens moet je hem gewoon met de hand weer sluiten.

    Tot zover de theorie. De praktijk: Ontgrendeling met je voet werkt in slechts 30% van de gevallen. En de veer is zo slap, dat het openen meestal ook niet lukt. Tamelijk nutteloze optie dus.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •