Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: S5 decoratielijsten aluminium vervangen door carbon atlas - mogelijk?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2020
    Leeftijd
    35
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard S5 decoratielijsten aluminium vervangen door carbon atlas - mogelijk?

    Hallo medeforummers,

    Is het mogelijk om bij een Audi S5 B9 de decoratielijsten makkelijk te vervangen door carbon atlas decoratielijsten? Ik wil geen sporen zien van vervanging.

    Iemand enig idee?

    Alvast bedankt

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi S5 B9 decoratielijsten aluminium vervangen naar carbon atlas - mogelijk?

    Dit bedoel je? Niet goedkoop natuurlijk of je moet je huidige laten wrappen.

    https://www.ebay.de/itm/Audi-RS4-RS5...wAAOSw3KtgTdAg
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: S5 decoratielijsten aluminium vervangen door carbon atlas - mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rc7 Bekijk Berichten
    Hallo medeforummers,

    Is het mogelijk om bij een Audi S5 B9 de decoratielijsten makkelijk te vervangen door carbon atlas decoratielijsten? Ik wil geen sporen zien van vervanging.

    Iemand enig idee?

    Alvast bedankt
    Ik heb ze in de S5 Cabriolet al eens vervangen in dit topic staan naast wat plaatjes ook een link van Peet die je verder kan helpen. Vervangen is prima te doen, het kost je vooral wat tijd en het is belangrijk niet te haasten en om met het juiste gereedschap te werken wil je het heel houden. Als je te harde / scherpe demontage spullen gebruikt dan beschadig je het interieur of de lijsten een platte schroevendraaier moet je niet willen gebruiken is niet het juiste gereedschap daarmee maak je krassen / deuken die je er niet meer uitkrijgt, dus naast een torx schroevendraaier investeer je als je verstandig bent in kunststoffen interieur demontage set.


    https://www.audiforum.nl/forum/model...-wisselen.html
    Laatst gewijzigd door JINXED; 14-04-21 om 17:56.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •