Hoi,

Sinds mei dit jaar in het bezit van een A5 uit 2021, voorheen had ik een A4 uit 2016. In mijn A5 zit dus nu het grotere touchscreen om alles te bedienen. Als eerst mis ik de draaiknop met touchpad, een touchscreen is veel minder gebruikersvriendelijk.

Wat me verder is opgevallen is dat de audio media speler nogal wat fouten heeft die ik in mijn A4 niet had. Hieronder een aantal van mijn bevindingen:

  • Algemeen:

Artwork wordt gebruikt van de eerste song in een folder ipv per het artwork van het huidige nummer

  • Indexen:

Bij het indexen menu is er geen mogelijkheid om terug te gaan in de folder structuur als je een andere song wilt selecteren, je moet altijd weer vanaf de hoofdfolder beginnen


  • Afspeellijsten:

Hervatten van het afspelen van een afspeellijst resulteert in het verder spelen van het album van de huidige song in plaats van de huidige afspeellijst


  • Artiesten:

Artiesten van verzamelalbums worden allemaal genoemd. Dit vervuilt de database. Voor dit doel zijn er een speciale MP3 tags nml, "Part of compilation" en "Album artist". Als deze worden gebruikt, is het zoeken op artiest een stuk overzichtelijker


Zijn er meer mensen die dit ook ervaren? Is of zal er een mogelijkheid komen om deze met een software update op te lossen?


Mvg,
Nico.