Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Linker raam sluit niet bij vorst

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Linker raam sluit niet bij vorst

    Hoi, rij een 2019 A5 sb. Met de kerst 's had het licht gevroren. Bij instappen is het raam iets naar beneden gegaan zo als het hoort, maar niet meer automatisch omhoog, handmatig ook niet. Na paar km is raam alsnog omhoog gegaan. Volgende dag zelfde probleem, alleen toen kon ik het raam handmatig dicht doen. Als het niet vriest werkt het raam correct. Audi dealer herkent het probleem niet en wil afspraak inplannen. Weet alleen niet of dit zin heeft als het niet vriest.
    Iemand dit al eerder meegemaakt?

    Alvast bedankt,
    Dick

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    440
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Linker raam sluit niet bij vorst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuvee Bekijk Berichten
    Hoi, rij een 2019 A5 sb. Met de kerst 's had het licht gevroren. Bij instappen is het raam iets naar beneden gegaan zo als het hoort, maar niet meer automatisch omhoog, handmatig ook niet. Na paar km is raam alsnog omhoog gegaan. Volgende dag zelfde probleem, alleen toen kon ik het raam handmatig dicht doen. Als het niet vriest werkt het raam correct. Audi dealer herkent het probleem niet en wil afspraak inplannen. Weet alleen niet of dit zin heeft als het niet vriest.
    Iemand dit al eerder meegemaakt?

    Alvast bedankt,
    Dick
    Ik had ook dergelijke problemen met mijn raam. Niet perse tijdens vorst, maar het raam deed soms wat het zelf wilde. Dit is opgelost met een software update.
    Laatst gewijzigd door boeffie1; 04-01-22 om 00:17.

  3. #3
    JakeZeSnake's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    196
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Linker raam sluit niet bij vorst

    Idem hier, ik heb een paar keer gehad dat het raam niet naar beneden ging bij openen (ong. 5 maal in 7 maanden). Als ik daarna het portier sloot zat het raam buiten tegen de sierlijst aan. Dat was een angstig gezicht. Heb daarna enige malen de calibratie van het raam uitgevoerd, maar dat hielp niet.
    Daarna naar een echte AUDI dealer geweest vlak over de grens bij Maastricht in Aken. Die hebben een software update uitgevoerd die het opgelost heeft.
    Don't speak unless you can improve the silence.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •