Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Automatisch start stop systeem op 'uit' stand

  1. #1

    Standaard Automatisch start stop systeem op 'uit' stand

    Wil graag delen wat ik heb gedaan wat betreft het start stop systeem waar ik me aan irriteerde en een of andere manier werkte OBD Eleven niet meer. Ik moest deze steeds uitzetten na het opstarten van m'n auto (Audi A5 B9)

    Maar via Aliexpress (I know, hebben ook veel slecht zooi, maar ook echt goede dingen die nergens anders verkrijgbaar zijn) een klein apparaatje die je ertussen zet waardoor ie automatisch uit gaat na het opstarten, heeft optioneel zelfs een geheugen functie. Ben er erg blij mee.

    Maar goed, dat was het...

    Sent from my SM-G988B using Tapatalk

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Automatisch start stop systeem op 'uit' stand

    Kan vlgs mij ook via VCDS
    Maar fijn dat t opgelost is
    (ik heb er ook een ontzettende hekel aan; bij mijn auto en bij die van dochterlief (Q3) uitgezet)
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3
    Michael dW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Automatisch start stop systeem op 'uit' stand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbox Bekijk Berichten
    Wil graag delen wat ik heb gedaan wat betreft het start stop systeem waar ik me aan irriteerde en een of andere manier werkte OBD Eleven niet meer. Ik moest deze steeds uitzetten na het opstarten van m'n auto (Audi A5 B9)

    Maar via Aliexpress (I know, hebben ook veel slecht zooi, maar ook echt goede dingen die nergens anders verkrijgbaar zijn) een klein apparaatje die je ertussen zet waardoor ie automatisch uit gaat na het opstarten, heeft optioneel zelfs een geheugen functie. Ben er erg blij mee.

    Maar goed, dat was het...

    Sent from my SM-G988B using Tapatalk
    Kan je mij een linkje geven van dat kabeltje want ik irriteer me echt aan die start stop

    Alvast bedankt
    Audi A4 avant 2009 2.0TDi multitronic

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •