Hallo ik ben Alex en nieuw op dit forum, Het is nog beetje zoeken hoe de site werkt maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uit !!!
Ikzelf rijd nog maar pas met een Audi A5 Sportback 40TFSI BJ 2019 waar ik voorlopig toch zeer tevreden mee ben.
Enigste waar ik nu verveeld mee zit is het feit dat ik door het snuisteren in mijn instellingen MMI een update navigatiekaarten heb gedaan van 2019 naar 2021-2022 die gratis aangeboden werden via mijn Audi Connect in het voertuig.
Probleem is nu dat als ik mijn satellietkaart activeer, ik een ongelofelijke en eigenlijk een niet bruikbare kaart te zien krijg (zie foto)!!
Kan hier iets aan gedaan worden?? Ik heb al een paar mensen proberen aan te spreken die zich hier in België bezig houden met coderen en updates maar voorlopig zonder resultaat!! er moet toch een oplossing zijn hiervoor dat ik terug een mooie satellietkaart tevoorschijn kan toveren wat dan ook de Virtual Cockpit zo tof maakt ( en dit niet met CarPlay/Android ) dit heb ik reeds in voertuig..
Ben benieuwd....

Bedankt alvast!
20230102_143133.jpg